Ημερομηνία Διεξαγωγής:
16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015
και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε διευθυντές Logistics και προμηθειών / αγορών, υπευθύνους αποθήκης, υπευθύνους παραλαβών, προσωπικό αποθήκης και γενικά σε στελέχη εφοδιαστικής αλυσίδας
Σκοπός σεμιναρίου:
Η κατανόηση των πρακτικών μεθόδων και η χρήση των εναλλακτικών τρόπων οργάνωσης και απλούστευσης των διαδικασιών παραλαβής
Θέματα σεμιναρίου:
• Κανόνες οργάνωσης & προγραμματισμός παραλαβών / εισαγωγών
• Προγραμματισμός ανθρωπίνου δυναμικού αποθήκης
• KPIs για την παραλαβή – εισαγωγή στην αποθήκη
• Διαδικασίες ανά κατηγορία εμπορεύματων
• Έλεγχος παραστατικών, οχήματος και φορτίου κατά την παραλαβή / εισαγωγή
• Πονηρά σημεία εντοπισμού παραβίασης φορτίων
• Τι να ζητήσουμε από τον αποστολέα φορτίων – προμηθευτή
• Ασυμφωνία ποσοτήτων – ενέργειες κατά περίπτωση
• Παραλαβή / εισαγωγή με συμπλήρωση εντύπων
• Παραλαβή / εισαγωγή με χρήση τεχνολογίας
• Πως η επιχείρηση θα εξοικονομήσει χρόνο
• Αξιολόγηση προμηθευτή σε θέματα παραλαβής
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]