Ημερομηνία Διεξαγωγής:
5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015
και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε στελέχη εταιρικών πωλήσεων (Β2Β), πωλήσεων λιανικής (Β2C), χονδρικής πώλησης και σε μικρομεσαίους επιχειρηματίες
Σκοπός σεμιναρίου:
Να εντοπίσει ο εκπαιδευόμενος τις συνήθεις αιτίες που δημιουργούν τις απορίες & αντιδράσεις των δυνητικών αγοραστών κατά τη διάρκεια του κύκλου πώλησης και εμποδίζουν τη τελική πράξη της πώλησης με απώτερο σκοπό να μεταπείθει τον δυνητικό αγοραστή-πελάτη. Να μπορεί επίσης ο εκπαιδευόμενος να μετατρέπει τα παράπονα των πελατών του σε πλεονεκτήματα, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων στο υφιστάμενο πελατολόγιο του. Να χρησιμοποιεί τις σύγχρονες μεθοδολογίες , για να αντιμετωπίζει υφιστάμενες ή προβλεπόμενες αντιδράσεις, οι οποίες εμποδίζουν τη πώληση των προϊόντων ή υπηρεσιών της εταιρείας του, ή την συνεχή διατηρησιμότητα του πελατολογίου του.
Θέματα σεμιναρίου:
-
Δομή των ερωτήσεων σε δυνητικούς πελάτες
-
Ορισμοί παραπόνων πελατών
-
Στρατηγική προσέγγισης
-
Χειραγώγηση παραπόνων σε πλεονέκτημα & τρόποι αντιμετώπισης
-
Παραγωγική προσέγγιση & θεμελίωση συγκεκριμένων προληπτικών διαδικασιών
-
Εντοπισμός των κρυφών παραπόνων πρίν την διακοπή συνεργασίας με τους πελάτες
-
Επικοινωνιακές δεξιότητες
-
Διατμηματική συνεργασία δράσεων
Μεθοδολογία
-
Επιστημονική θεωρία
-
Ασκήσεις υφιστάμενων εμπειρικών εφαρμογών της Ελληνική αγοράς
-
Role playing
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]