Σεμινάριο

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟΓΡΑΦΩΝ

Logistics

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ

Business Strategy & Supply Chain Consultant

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 16-17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010 και ώρες 17:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
400

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε προσωπικό της Οικονομικής Διεύθυνσης, των Λογιστηρίων, Καταστημάτων, Υπεύθυνους Αποθηκών και Διανομών, Στελέχη Εταιρειών 3PL, Logistics Manager, Logistics Director, Προσωπικό Αποθήκης

Σκοπός σεμιναρίου:

Η βελτίωση της ακρίβειας των αποθεμάτων, η αύξηση της παραγωγικότητας της δραστηριότητας της απογραφής στην αποθήκη, η μείωση του κόστους της απογραφής, η αποκάλυψη τεχνικών εξοικονόμησης χρόνου

Θέματα σεμιναρίου:

  • Οργάνωση & διαδικασίες πριν, κατά και μετά την απογραφή
  • Συντονισμός ταυτόχρονης απογραφής σε πολλούς χώρους. Απογραφή εποχικών ειδών: πότε και πώς.
  • Ποιες είναι οι τεχνικές οργάνωσης της απογραφής, πως θα προετοιμαστεί η επιχείρηση για να εξοικονομήσει χρόνο. Τα reports της απογραφής.
  • KPIs στη διαδικασία της απογραφής, ‘’έξυπνη’’ απογραφή, τεχνικές γρήγορης καταμέτρησης ειδών
  • Απογραφή αποθέτη σε περιβάλλον 3PL (προετοιμασία και διεξαγωγή)
  • Τι πρέπει να ζητήσει η επιχείρηση από το πληροφοριακό της σύστημα (εξειδικευμένη αναφορά ανά κατηγορία πληροφοριακού συστήματος: ERP, εμπορολογιστικές εφαρμογές, WMS) για την απογραφή
  • Περιοδική – κυκλική απογραφή. Πως θα βρει η επιχείρηση τα ‘’χαμένα’’ προϊόντα.
  • Ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη κατά την απογραφή. Ποιες είναι οι συνηθέστερες αιτίες λαθών στην υλοποίηση της απογραφής και πότε είναι η κατάλληλη χρονική περίοδος για απογραφή.
  • Πρακτικές εφαρμογές, η συμπλήρωση του βιβλίου απογραφής

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]