Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
16-17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010
και ώρες 17:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε προσωπικό της Οικονομικής Διεύθυνσης, των Λογιστηρίων, Καταστημάτων, Υπεύθυνους Αποθηκών και Διανομών, Στελέχη Εταιρειών 3PL, Logistics Manager, Logistics Director, Προσωπικό Αποθήκης
Σκοπός σεμιναρίου:
Η βελτίωση της ακρίβειας των αποθεμάτων, η αύξηση της παραγωγικότητας της δραστηριότητας της απογραφής στην αποθήκη, η μείωση του κόστους της απογραφής, η αποκάλυψη τεχνικών εξοικονόμησης χρόνου
Θέματα σεμιναρίου:
-
Οργάνωση & διαδικασίες πριν, κατά και μετά την απογραφή
-
Συντονισμός ταυτόχρονης απογραφής σε πολλούς χώρους. Απογραφή εποχικών ειδών: πότε και πώς.
-
Ποιες είναι οι τεχνικές οργάνωσης της απογραφής, πως θα προετοιμαστεί η επιχείρηση για να εξοικονομήσει χρόνο. Τα reports της απογραφής.
-
KPIs στη διαδικασία της απογραφής, ‘’έξυπνη’’ απογραφή, τεχνικές γρήγορης καταμέτρησης ειδών
-
Απογραφή αποθέτη σε περιβάλλον 3PL (προετοιμασία και διεξαγωγή)
-
Τι πρέπει να ζητήσει η επιχείρηση από το πληροφοριακό της σύστημα (εξειδικευμένη αναφορά ανά κατηγορία πληροφοριακού συστήματος: ERP, εμπορολογιστικές εφαρμογές, WMS) για την απογραφή
-
Περιοδική – κυκλική απογραφή. Πως θα βρει η επιχείρηση τα ‘’χαμένα’’ προϊόντα.
-
Ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη κατά την απογραφή. Ποιες είναι οι συνηθέστερες αιτίες λαθών στην υλοποίηση της απογραφής και πότε είναι η κατάλληλη χρονική περίοδος για απογραφή.
-
Πρακτικές εφαρμογές, η συμπλήρωση του βιβλίου απογραφής
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]