ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ Πωλήσεις - Εξυπηρέτηση πελατών Εισηγητής/Εισηγητές: ΒΕΛΤΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Οικονομολόγος, εισηγητής σεμιναρίων αναλυτικό βιογραφικό Ημερομηνία Διεξαγωγής: 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010 και ώρες 17:00-22:00 Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός Κόστος Συμμετοχής 170€ Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές Σε ποιούς απευθύνεται: Σε εργαζόμενους επιχειρήσεων που έρχονται με οποιοδήποτε τρόπο σε επαφή με πελάτες (πωλητές, τηλεφωνήτριες, τμήματα παραδόσεων και service) Σκοπός σεμιναρίου: Να γκρεμίσει την αντιπαλότητα που αναπτύσσεται μεταξύ πελάτη και εκπροσώπου εταιρείας Θέματα σεμιναρίου: Τι είναι Επικοινωνία Τα στοιχεία της Επικοινωνίας Πλεονεκτήματα αποτελεσματικής επικοινωνίας Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών Γιατί ο Πελάτης είναι σημαντικό πρόσωπο Τύποι παραπονούμενων πελατών Χειρισμός Παραπόνων Αντιρρήσεις που εκφράζονται μέσω παραπόνων Η Ακρόαση στη διαχείριση παραπόνων Κάνετε ερωτήσεις Συμφωνήστε επί του πρακτέου Περισσότερες πληροφορίες Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]