Σεμινάριο

ΠΙΣΤΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ - ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ - ΑΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ

Χρηματοοικονομικά

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΜΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σύμβουλος επιχειρήσεων, εισηγητής σεμιναρίων

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 14-15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2009 και ώρες 17:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
400

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε στελέχη του τμήματος πιστωτικού ελέγχου και της οικονομικής διεύθυνσης, σε συμβούλους επιχειρήσεων και αναλυτές πιστώσεων, φοροτεχνικούς και ανώτερα στελέχη λογιστηρίου

Σκοπός σεμιναρίου:

Να αναπτύξουν την ικανότητα να κατατάσσουν τις επιχειρήσεις σε κατηγορίες φερεγγυότητας και να προσδιορίζουν το πιστοληπτικό τους όριο με βάση τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά στοιχεία

Θέματα σεμιναρίου:

MONTΕΛΑ CREDIT SCORING- ΤΜΗΜΑ ΠΙΣΤΟΛΗΠΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

  • Γιατί είναι απαραίτητα τα μοντέλα
  • Τρία εναλλακτικά συστήματα(scorecards) διαβάθμισης πελατών με βάση ποσοτικά, ποιοτικά και εμπορικά κριτήρια
  • Αριθμοδείκτες ανάλυσης ισολογισμών που περιλαμβάνονται στα μοντέλα -υπολογισμός και ερμηνεία
  • Κλίμακα βαθμολόγησης αριθμοδεικτών
  • Μεθοδολογία για τη σύνδεση της διαβάθμισης των πελατών με πιστοληπτικά όρια.
  • Σύστημα έγκαιρης διάγνωσης
  • Πηγές πληροφοριών
  • Check list για την αξιολόγηση του τμήματος πιστοληπτικού ελέγχου

ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

  • Πλαίσιο στρατηγικής για τις επί πιστώσει πωλήσεις.
  • Στόχοι και κανόνες πιστωτικής πολιτικής.
  • Αξιολόγηση σεναρίων πιστωτικής πολιτικής με χρήση του κατάλληλου λογισμικού(πότε συμφέρει η παροχή έκπτωσης, με ποιες προϋποθέσεις ενδείκνυται η επιθετική η περιοριστική πιστωτική πολιτική κλπ)

ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ: ΤΑΜΙΑΚΕΣ ΡΟΕΣ

  • Αναμενόμενη κατάσταση ταμιακών ροών
  • Ανάλυση ευαισθησίας λειτουργικής ταμιακής ροής με βάση τις ημέρες είσπραξης
  • Ειδικό ταμειακό πρόγραμμα με εναλλασσόμενη χρονική βάση(ημέρα, 10ήμερο, μήνα κλπ) με εμφάνιση των αναμενόμενων εισπράξεων και πληρωμών ανά τραπεζικό λογαριασμό, πελάτες, χρονικά διαστήματα κλπ
  • Σενάρια εκτάκτων συνθηκών(μεγάλη μείωση εισπράξεων) και τρόποι αντιμετώπισης τους

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ

  • Πλαίσιο είσπραξης απαιτήσεων
  • Φάσεις εισπρακτικής διαδικασίας-χρονοπρόγραμμα ενεργειών
  • Follow up
  • Κανόνες σύνταξης επιστολών(οχλήσεων)
  • Χειρισμός τηλεφωνικών επαφών
  • 10 Δείκτες μέτρησης αποτελεσματικότητας εισπρακτικών διαδικασιών και πιστοληπτικού ελέγχου
     

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: παρέχονται Σημειώσεις και cd με λογισμικό (σε EXCEL)

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]