Ημερομηνία Διεξαγωγής:
22 ΜΑΙΟΥ 2014
και ώρες 17:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε άτομα που ασχολούνται με την τηλεφωνική πώληση και την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών
Σκοπός σεμιναρίου:
Σκοπεύει στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των παραπόνων των πελατών παρουσιάζοντας τα βήματα για την επίλυση των προβλημάτων αυτών.
Θέματα σεμιναρίου:
Α.ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
-
Προκαταρκτικά για την τηλεφωνική επικοινωνία (ΤΕ)
-
Διοίκηση της τηλεφωνικής επικοινωνίας
-
Μέθοδοι και τρόποι συμπεριφοράς για επιτυχή τηλεφωνική επικοινωνία
-
Το «σεμινάριο» της τηλεφωνικής επικοινωνίας
Β. ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ
Παράπονα
-
Ακούστε
-
Συμμεριστείτε
-
Μη δικαιολογείστε
-
Κάνετε ερωτήσεις
Οι αντιρρήσεις κι ο χειρισμός τους
-
Η χρήση των αντιρρήσεων
-
Μη αναγνωρισμένη ανάγκη
-
Επιθυμία για περισσότερες πληροφορίες
-
Δεν είναι εμφανή αρκετά οφέλη
-
Είδη αντιρρήσεων
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]