Σεμινάριο

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ COACHING ΓΙΑ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ & ΗΓΕΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΒΑΡΕΛΑΣ ΑΛΕΞΙΟΣ

Σύμβουλος επιχειρήσεων

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 17-18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2008 και ώρες 17:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
400

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε προϊσταμένους, διευθυντές, ηγέτες ή εργαζόμενους επιφορτισμένους με την επίβλεψη ανθρώπων οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν ή να βελτιώσουν τις δεξιότητες Coaching

Σκοπός σεμιναρίου:

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να αναπτύσσουν τις δεξιότητες του Coaching εστιάζοντας στην καθημερινή πρακτική με βάση τα εργαλεία και τις προσεγγίσεις που αναλύονται

Θέματα σεμιναρίου:

  • Ο ρόλος του Προϊστάμενου, του Διευθυντή και του Ηγέτη της ομάδας
  • Οι καθημερινές προκλήσεις και απογοητεύσεις του στελέχους – δυσκολίες και παγίδες στον εργασιακό χώρο.
  • Η σύγκρουση μεταξύ Τεχνικών και Διοικητικών Ρόλων.
  • Η σημασία της διαχείρισης της απόδοσης του Εργαζόμενου.
  • Η Διοίκηση με Στόχους και οι SMART στόχοι.
  • Βασικά στυλ ηγεσίας
  • Προσαρμογή της προσέγγισης στην συμπεριφορά και την αντίληψη του συνεργάτη.
  • Η αυτοαξιολόγηση και η εφαρμογή της στην εργασία.
  • Η ανάθεση
  • Γιατί αναθέτουμε;
  • Γιατί αποφεύγουμε την ανάθεση;
  • Πως αναθέτουμε - οι παγίδες στην ανάθεση
  • Η επιλογή του σωστού συνεργάτη για την ανάθεση
  • Όταν μας αναθέτουν - πως πρέπει να ενεργούμε;
  • Η βελτίωση της απόδοσης - Coaching και Counseling
  • Ο εντοπισμός των κενών στην απόδοση, αιτίες και συνέπειες
  • Οι διαφορές μεταξύ Coaching, Mentoring και Counseling
  • Τα εμπόδια στο αποτελεσματικό Coaching και Counseling
  • Πετυχημένα βήματα για την διαχείριση της μειωμένης απόδοσης
  • Η προετοιμασία για Coaching και Counseling.
  • Η διαχείριση των τριβών και των συγκρούσεων
  • Αίτια και πλεονεκτήματα
  • Η αυτοαξιολόγηση
  • Τεχνικές επίλυσης των συγκρούσεων
  • Η διαχείριση του θυμού.
  • Επικοινωνία και Ανατροφοδότηση (Feedback)
  • Τα εμπόδια της αποτελεσματικής επικοινωνίας
  • Η αποτελεσματική ακρόαση – η διαδικασία της ακρόασης
  • Η ενεργός επικοινωνία – καταλαβαίνω και γίνομαι αντιληπτός
  • Η μη λεκτική επικοινωνία
  • Δίνω αποτελεσματική ανατροφοδότηση
  • Πέντε βήματα για τον χειρισμό των αντιρρήσεων και των δικαιολογιών.
  • Η παρακίνηση
  • Τι παρακινεί τους ανθρώπους;
  • 24 τακτικές για την παρακίνηση των εργαζομένων
  • Ο έπαινος και η αναγνώριση, σαν εργαλεία και παράγοντες για να αναγνωρίσουμε την συμβολή των άλλων.
  • Κλείσιμο του σεμιναρίου με την ανάπτυξη Case studies από την εργασία μας

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198163 ή στο E-mail: [email protected]