Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
17-18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2008
και ώρες 17:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε προϊσταμένους, διευθυντές, ηγέτες ή εργαζόμενους επιφορτισμένους με την επίβλεψη ανθρώπων οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν ή να βελτιώσουν τις δεξιότητες Coaching
Σκοπός σεμιναρίου:
Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να αναπτύσσουν τις δεξιότητες του Coaching εστιάζοντας στην καθημερινή πρακτική με βάση τα εργαλεία και τις προσεγγίσεις που αναλύονται
Θέματα σεμιναρίου:
-
Ο ρόλος του Προϊστάμενου, του Διευθυντή και του Ηγέτη της ομάδας
-
Οι καθημερινές προκλήσεις και απογοητεύσεις του στελέχους – δυσκολίες και παγίδες στον εργασιακό χώρο.
-
Η σύγκρουση μεταξύ Τεχνικών και Διοικητικών Ρόλων.
-
Η σημασία της διαχείρισης της απόδοσης του Εργαζόμενου.
-
Η Διοίκηση με Στόχους και οι SMART στόχοι.
-
Βασικά στυλ ηγεσίας
-
Προσαρμογή της προσέγγισης στην συμπεριφορά και την αντίληψη του συνεργάτη.
-
Η αυτοαξιολόγηση και η εφαρμογή της στην εργασία.
-
Η ανάθεση
-
Γιατί αναθέτουμε;
-
Γιατί αποφεύγουμε την ανάθεση;
-
Πως αναθέτουμε - οι παγίδες στην ανάθεση
-
Η επιλογή του σωστού συνεργάτη για την ανάθεση
-
Όταν μας αναθέτουν - πως πρέπει να ενεργούμε;
-
Η βελτίωση της απόδοσης - Coaching και Counseling
-
Ο εντοπισμός των κενών στην απόδοση, αιτίες και συνέπειες
-
Οι διαφορές μεταξύ Coaching, Mentoring και Counseling
-
Τα εμπόδια στο αποτελεσματικό Coaching και Counseling
-
Πετυχημένα βήματα για την διαχείριση της μειωμένης απόδοσης
-
Η προετοιμασία για Coaching και Counseling.
-
Η διαχείριση των τριβών και των συγκρούσεων
-
Αίτια και πλεονεκτήματα
-
Η αυτοαξιολόγηση
-
Τεχνικές επίλυσης των συγκρούσεων
-
Η διαχείριση του θυμού.
-
Επικοινωνία και Ανατροφοδότηση (Feedback)
-
Τα εμπόδια της αποτελεσματικής επικοινωνίας
-
Η αποτελεσματική ακρόαση – η διαδικασία της ακρόασης
-
Η ενεργός επικοινωνία – καταλαβαίνω και γίνομαι αντιληπτός
-
Η μη λεκτική επικοινωνία
-
Δίνω αποτελεσματική ανατροφοδότηση
-
Πέντε βήματα για τον χειρισμό των αντιρρήσεων και των δικαιολογιών.
-
Η παρακίνηση
-
Τι παρακινεί τους ανθρώπους;
-
24 τακτικές για την παρακίνηση των εργαζομένων
-
Ο έπαινος και η αναγνώριση, σαν εργαλεία και παράγοντες για να αναγνωρίσουμε την συμβολή των άλλων.
-
Κλείσιμο του σεμιναρίου με την ανάπτυξη Case studies από την εργασία μας
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198163 ή στο E-mail: [email protected]