Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
6-7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2008
και ώρες 17:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε επιχειρηματίες και στελέχη του Marketing, που δραστηριοποιούνται στο χώρο των καταναλωτικών ή βιομηχανικών προϊόντων καθώς και υπηρεσιών και σε στελέχη οργανισμών, που εμπλέκονται στο σχεδιασμό και την υλοποίηση επιχειρησιακών προγραμμάτων
Σκοπός σεμιναρίου:
Να βοηθήσει τα στελέχη των επιχειρήσεων στη κατανόηση των τεχνικών που χρησιμοποιούνται σήμερα στο Marketing, καθώς και των μεθόδων προετοιμασίας και υλοποίησης των σχεδίων και προγραμμάτων Marketing για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης
Θέματα σεμιναρίου:
-
Επιχειρησιακό σχέδιο (Business Plan)
-
Τμηματοποίηση, στοχοποίηση, positioning της αγοράς
-
Στόχοι marketing
-
Στρατηγική marketing
-
Ανάλυση και στοχοποίηση πωλήσεων
-
Ανάλυση διανομής, κατάστρωση matrix κατηγοριών προϊόντων-καναλιών διανομής
-
Κατανομή κονδυλίων marketing, βελτιστοποίηση μίγματος προβολής, Υπολογισμός διαφημιστικού προϋπολογισμού, πρόγραμμα ενεργειών
-
Λειτουργικός προϋπολογισμός αποτελεσμάτων ανά προϊόν ή στρατηγική επιχειρηματική μονάδα
-
Μεθοδολογία:
-
Οι εισηγήσεις κάθε ενότητας εφαρμόζονται με παραδείγματα από την σύγχρονη επιχειρηματική δράση καθώς και με ασκήσεις/προβλήματα και case studies ατομικής και ομαδικής συμμετοχής
-
Οφέλη για τους συμμετέχοντες:
-
Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να καταστρώσουν στρατηγική, καταμερισμό πόρων, προγραμματισμό ενεργειών και στόχους πωλήσεων ανά προϊόν ή επιχειρησιακή μονάδα
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198163 ή στο E-mail: [email protected]