MARKETING & ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΔΥΟ ΚΡΙΚΟΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑ Marketing - Επικοινωνία - Δημόσιες Σχέσεις Εισηγητής/Εισηγητές: ΒΕΛΤΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Οικονομολόγος, εισηγητής σεμιναρίων αναλυτικό βιογραφικό Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 17-18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2007 και ώρες 17,00-22,00 Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός Κόστος Συμμετοχής 400€ Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές Σε ποιούς απευθύνεται: Σε πωλητές με εμπειρίες από 3 έως 5 έτη και σε νέους προϊσταμένους πωλήσεων Σκοπός σεμιναρίου: Nα προσφέρει μια σφαιρική γνώση σε θέματα πωλήσεων και marketing στους συμμετέχοντες Θέματα σεμιναρίου: Εισαγωγή στο Marketing: Βασικές Έννοιες – Ορισμός Marketing, ανάλυση πελατών, προϊόντων , υπηρεσιών και χαρακτηριστικών των αγορών Marketing Mix: Ta 4P του Marketing – Product, Price, Place, Promotion (το σωστό προϊόν, στη σωστή τιμή, στο σωστό μέρος, με τη σωστή προώθηση). Κανάλια Διανομής, Τιμολόγηση, Διαφήμιση, Προσωπική Πώληση Έρευνα Marketing: Η έρευνα εργαλείο για λήψη αποφάσεων – Διαδικασίες της έρευνας Τμηματοποίηση αγοράς: Ανάγκη, Προϋποθέσεις & Κριτήρια Τμηματοποίησης. Αξιολόγηση τμημάτων αγοράς Το προϊόν: Ταξινόμηση των προϊόντων και υπηρεσιών Η διαφήμιση: Η σημασία της Διαφήμισης στο Marketing. Το management της διαφήμισης Προγραμματισμός Marketing - Στρατηγικός Σχεδιασμός Ο προγραμματισμός των Πωλήσεων: Η διαδικασία κατάρτισης προγραμμάτων. Πηγές πληροφοριών για τις προβλέψεις. Μέθοδος προγραμματισμού με υπολογισμό του δυναμικού των πωλητών. Πρόβλεψη για την επίτευξη των ανατεθέντων αντικειμενικών σκοπών. Κατάρτιση προγράμματος πωλήσεων. Η ανάγκη επικοινωνίας για τον αποτελεσματικό προγραμματισμό. Κατανομή ημερησίου χρόνου εργασίας πωλητή Η πώληση Τα χαρακτηριστικά της πώλησης Η σωστή πώληση Η προετοιμασία της πώλησης Η παρουσίαση της πώλησης Σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών Ενέργειες μετά την πώληση Τα προσόντα του Επιτυχημένου Πωλητή Τι προσόντα πρέπει να έχει ένας πωλητής για να θεωρείται επιτυχημένος Δέκα σημεία διανομής ή αδυναμίας του ανθρώπου – πωλητή Η τέλεια παρουσίαση Ερωτήματα που περιμένουν απάντηση. Ο χρονικός προγραμματισμός της παρουσίασης. Προσδιορισμός της ανάγκης. Δημιουργία της επιθυμίας για αγορά. Προδιαγραφή της πώλησης της ανάγκης. Διατυπώστε με ενθουσιασμό τα οφέλη Πωλητής και Πελάτης Τι περιμένει από εμάς ο πελάτης. Τι καθορίζει τις σχέσεις μας με τον πελάτη. Πώς να δημιουργήσω μια σωστή σχέση με τον πελάτη. Μεταχείριση της θέσης του πελάτη. Πως επηρεάζω τους διάφορους τύπους των πελατών. Αντιμετώπιση αδιάφορου πελάτη. Αξιολόγηση συμπεριφοράς Χειρισμός Αντιρρήσεων Η χρήση των αντιρρήσεων Η δύναμη των αντιρρήσεων Μη αναγνωρισμένη ανάγκη Επιθυμία για περισσότερες πληροφορίες Αντίσταση στην αλλαγή Δεν είναι εμφανή αρκετά οφέλη Έλλειψη χρημάτων Είδη αντιρρήσεων Πως μπορείτε να προετοιμαστείτε για να απαντήσετε σε οποιαδήποτε αντίρρηση (ερώτηση) Τεχνικές χειρισμού αντιρρήσεων Κλείσιμο Πώλησης: Σημάδια – Διαδικασία Όλες οι παραπάνω ενότητες συνδυάζονται με πρακτικά case studies και βιντεοκασέτες Περισσότερες πληροφορίες Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198163 ή στο E-mail: [email protected]