Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
9-10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2004
και ώρες 17:30 - 21:00
Τόπος Διεξαγωγής: Ξενοδοχείο «STRATOS VASSILIKOS» (Μιχαλακοπούλου 114)
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε στελέχη που χρειάζονται μία συνοπτική αλλά επιστημονική και σύγχρονη κατάρτιση σε θέματα Marketing και επικοινωνίας. Το πρόγραμμα ενδιαφέρει διοικητικά στελέχη στο χώρο των επιχειρήσεων.
Σκοπός σεμιναρίου:
Η κατανόηση των βασικών αρχών Marketing και της ολοκληρωμένης Επικοινωνίας, η συνειδητοποίηση του ρόλου που καλείται να διαδραματίσει το Marketing στη σύγχρονη επιχείρηση που δεν είναι άλλος από τη δημιουργία αμφότερα επωφελών και μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ αυτής και του πελάτη.
Θέματα σεμιναρίου:
-
Βασικές Έννοιες του Marketing
-
Περιγραφή της φιλοσοφίας και των κυριοτέρων εννοιών που διέπουν την συλλογιστική και πρακτική του Marketing
-
Στρατηγικό, Τακτικό και Εσωτερικό Marketing
-
Εξέταση των κυριοτέρων εννοιών και εργαλείων με τα οποία υλοποιείται ο στρατηγικός και τακτικός σχεδιασμός τόσο για τον εξωτερικό όσο και για τον εσωτερικό πελάτη
-
Τμηματοποίηση Αγοράς
-
Διαφοροποίηση
-
Χωροθέτηση
-
Προσδιορισμός των εννοιών και της σχέσης μεταξύ τους
-
Μείγμα Marketing
-
Συνοπτική εξέταση κάθε συστατικού του μείγματος Marketing
-
Μείγμα Επικοινωνίας Marketing
-
Το μείγμα επικοινωνίας μάρκετινγκ αποτελείται από τέσσερα βασικά εργαλεία: τη διαφήμιση, την προώθηση των πωλήσεων, τις δημόσιες σχέσεις και την προσωπική πώληση
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198158 ή στο E-mail: [email protected]