Σεμινάριο

Πολιτικές Διεθνούς Διανομής & Εξαγωγικός Σχεδιασμός. Επιλογή & Αξιοποίηση Διεθνών Δικτύων

Διεθνές Marketing & Εξαγωγές

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ

CJBS. GMCA ,MBA Corporate Strategy & Finance, BA Economics. International Business, Strategic & Performance Management. Executive Advisor & Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 4 ΜΑΙΟΥ 2020 και ώρες 16.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
200

Προνομιακή Τιμή για τους Συνδρομητές

Γενικές Πληροφορίες:

Το σεμινάριο έχει διάρκεια 6 ωρών και θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 4 Μαϊου 2020 και ώρες 16.00-22.00.

Σε ποιούς απευθύνεται:

Το σεμινάριο αναδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο των δικτύων διανομής στην εξαγωγική επιτυχία. Θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε στελέχη πωλήσεων, Marketing και Business Development  εξαγωγικών επιχειρήσεων, συμβούλους και, κυρίως,  νέους επιχειρηματίες που ανοίγονται στο εξωτερικό επιδιώκοντας την αποτελεσματική τοποθέτηση των προϊόντων τους στις διεθνείς αγορές.

Σκοπός σεμιναρίου:

Ανάπτυξη εξαγωγών χωρίς πρόσβαση σε δίκτυα διανομής δεν γίνεται!
Η επιτυχημένη διείσδυση στις ξένες αγορές προϋποθέτει σωστή επιλογή και ικανότητες διοίκησης των καναλιών διανομής. Η αποτελεσματικότητα των «εκεί» εμπορικών εταίρων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες πτυχές ανταγωνιστικότητας του εξαγωγέα καθώς, στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, τα κανάλια δεν εξυπηρετούν απλά τις αγορές αλλά τις δημιουργούν. Λάθη στην επιλογή και τη διαχείρισή τους κοστίζουν ακριβά.
• Ποια είναι όμως τα καταλληλότερα για το δικό σας προϊόν και για τη δική σας επιχείρηση;
• Πώς θα κάνετε τη σωστή επιλογή βάσει του σκοπού που θέλετε να εξυπηρετήσετε;
• Τι θα πρέπει να προσέξετε στις συμφωνίες σας;
• Ποιους άλλους παράγοντες θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας και πώς θα διασφαλίσετε ότι θα συνεργαστούν αποτελεσματικά μαζί σας;
Μέσα από συζήτηση πραγματικών περιπτώσεων και εμβάθυνση σε επιμέρους ενότητες, φέρνουμε στην επιφάνεια τις αναγκαίες ικανότητες και πρακτικές διαχείρισης που απαιτεί η «σχέση αλληλεξάρτησης» με ένα διεθνές δίκτυο.

Θέματα σεμιναρίου:

Αναλυτικά, θα καλυφθούν οι παρακάτω ενότητες: 

• Μοντέλα Εισόδου σε Ξένες Αγορές. Προϋποθέσεις & Δεσμεύσεις

• Κριτήρια Αποτελεσματικότητας των Διεθνών Δικτύων

• Road-map Διεθνούς Διανομής

• Συλλογιστική & Πλαίσιο Σχεδιασμού. Στρατηγικές, Μέθοδοι & Επίπεδα

• Ολοκληρωμένα Vs Ανεξάρτητα Δίκτυα. Προϋποθέσεις & Δεσμεύσεις

• Ποιο Κανάλι ταιριάζει καλύτερα στα Προϊόντα μου και τις Δυνατότητές μου;

• Τύποι Λιανοπωλητών & Κατηγορίες Χονδρεμπόρων

• Κάλυψη Αγοράς. Αξιολόγηση Έκτασης & Ποιότητας Διανομής

• Πότε θα εξάγω Απευθείας και πότε θα απευθυνθώ σε Ενδιάμεσους  

• Άμεσες Vs Έμμεσες Εξαγωγές. Pros & Cons

• Κριτήρια Επιλογής Εμπορικών Εταίρων & Αξιολόγηση Συνεργασιών

• Πηγές Ισχύος & Διλήμματα. Επιλέγετε ή σας επιλέγουν;

• Αντιπρόσωποι & Διανομείς: Σε τι Διαφέρουν, τι Προσφέρουν και τι Ζητούν. Γιατί θα συνεργαστούν μαζί μας;

• Διαχείριση Συγκρούσεων & Κινδύνων. Εμπόδια Εξόδου από μια αγορά

• Check-List ολοκληρωμένου Σχεδιασμού


Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητών και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα.

 

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2105198264 ή στο E-mail: [email protected]