Ημερομηνία Διεξαγωγής:
25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019
και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε προσωπικό οικονομικής διεύθυνσης & πωλήσεων, προσωπικό Logistics και προμηθειών / αγορών, σε υπευθύνους αποθήκης, υπευθύνους παραγγελιών & εισαγωγών & εξαγωγών, υπευθύνους διανομής, προσωπικό αποθήκης και γενικά σε στελέχη εφοδιαστικής αλυσίδας.
Σκοπός σεμιναρίου:
Η κατανόηση της συμπεριφοράς της αγοράς στην εορταστική περίοδο και η λήψη μέτρων για την εξομάλυνση της λειτουργίας. Η εφαρμογή πρακτικών μεθόδων οργάνωσης και απλούστευσης της εσωτερικής λειτουργίας για την ταχύτερη και ομαλή διεκπεραίωση των παραγγελιών.
Θέματα σεμιναρίου:
• Ο καταναλωτής και το δίκτυο πωλήσεων / διανομής στις γιορτές – πως, γιατί και που αλλάζει η αγορά.
• Τα logistics των εορτών κατά κλάδο της οικονομίας – διαφορές της εορταστικής περιόδου. Εξομάλυνση παραγγελιών.
• Οργάνωση της συνεργασίας πωλήσεων και logistics – αποφυγή εσωτερικών συγκρούσεων.
• Κανόνες προετοιμασίας και λειτουργίας πριν και κατά την περίοδο των εορτών.
• Ημερολογιακός προγραμματισμός της επιχείρησης – παράδειγμα ολοκληρωμένου κύκλου προγραμματισμού (π.χ. από την παραγγελία στην …. Κίνα μέχρι την εξόφληση από πελάτες).
• Εφαρμογή αλλαγών στην επιχείρηση για την εξομάλυνση της λειτουργίας.
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]