Ημερομηνία Διεξαγωγής:
9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019
και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε ιδιοκτήτες e-shop, σε τεχνικούς ΙΤ, σε προσωπικό πωλήσεων, προσωπικό Logistics και προμηθειών / αγορών, σε υπευθύνους αποθήκης, υπευθύνους παραγγελιών & εξαγωγών, υπευθύνους διανομής, προσωπικό αποθήκης και γενικά σε στελέχη εφοδιαστικής αλυσίδας, σε προσωπικό τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, σε στελέχη οικονομικής διεύθυνσης.
Σκοπός σεμιναρίου:
Η προσφορά της καλύτερης δυνατής και ολοκληρωμένης εμπειρίας στον πελάτη του e-shop πέρα από την περιήγηση στο διαδίκτυο. Η κατανόηση της συμπεριφοράς της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου και της λειτουργίας των e-shop, η καλύτερη προσαρμογή και αποφυγή λαθών σχεδίασης και λειτουργίας του e-shop.
Θέματα σεμιναρίου:
• Λειτουργία E-shop – τι ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΚΕΦΤΕΙ στη σχεδίαση και στη λειτουργία
• Έχω e-shop – τι πρέπει να βελτιώσω και πως
• ΕΞΑΓΩΓΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ e-shop – καινοτομία στην οργάνωση πληροφοριών με σκοπό την αύξηση της εξαγωγικής δραστηριότητας – ηλεκτρονικός εξαγωγικός κατάλογος (τι κάνουν λάθος οι επιχειρήσεις)
• Αποθέματα, τριγωνικές συναλλαγές, αποθήκες τρίτων – οργανώστε τα.
• Λειτουργικά θέματα logistics σχετικά με τιμοκαταλόγους
• Τεχνικά θέματα που μπορεί να προσθέσουν μεγάλο κόστος – πως θα το αποφύγω
• Συνεργασία με μεταφορικές εταιρείες – πως θα βρω τον κατάλληλο μεταφορέα
• Διαχωρισμός καναλιών λιανικής και χονδρικής, ιδιαιτερότητες καναλιών e-shop
• Εφαρμογή αλλαγών στην επιχείρηση για την εξομάλυνση της λειτουργίας
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]