Σεμινάριο

EXPORT MARKETING ESSENTIALS - Αποτελεσματικές Τεχνικές Έρευνας & Ανάπτυξης Εξαγωγικών Αγορών

Διεθνές Marketing & Εξαγωγές

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ

CJBS. GMCA ,MBA Corporate Strategy & Finance, BA Economics. International Business, Strategic & Performance Management. Executive Advisor & Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019 και ώρες 16.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
200

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Γενικές Πληροφορίες:

Το σεμινάριο έχει διάρκει 6 ωρών και είναι προγραμματισμένο για τη Δευτέρα 8 Απριλίου και ώρες 16:00-22:00.

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε στελέχη Πωλήσεων, Marketing & Business Development που θα ασχοληθούν με τις εξαγωγές, συμβούλους και επιστήμονες που θέλουν να εξειδικευθούν με το διεθνές εμπόριο, και κυρίως σε επιχειρηματίες που θέλουν να ανοιχτούν στις διεθνείς αγορές και αναζητούν τον καλύτερο τρόπο για να αναπτυχθούν με επιτυχία σε αυτές.

Σκοπός σεμιναρίου:

Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και των ταχύτατων αλλαγών οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν μπορούν να επικεντρώνονται στην εσωτερική αγορά εάν θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Πρέπει στρατηγικά να επιδιώξουν την αύξηση των πωλήσεών τους διεθνώς. Να στραφούν συστηματικά και στοχευμένα σε ξένες αγορές αξιοποιώντας τις ευκαιρίες που υπάρχουν «εκεί» για τα προϊόντα τους.

Από πού όμως θα ξεκινήσουν; Είναι τα προϊόντα τους κατάλληλα για εξαγωγή; Ποιες αγορές τα χρειάζονται; Πώς θα τις αναγνωρίσουν; Με ποιο τρόπο θα εισέλθουν και πώς θα ανταγωνιστούν αποτελεσματικά στις «αγορές-στόχους»;

Μέσα από επιλεγμένες ενότητες εισάγουμε σε 6 ώρες τους συμμετέχοντες στον πυρήνα του Εξαγωγικού Marketing. Τους εξοπλίζουμε με τις σύγχρονες γνώσεις, τα εργαλεία έρευνας και τις δεξιότητες για να ξεκινήσουν σωστά τις εξαγωγές τους. Τους προετοιμάζουμε για το δύσκολο διεθνές περιβάλλον, βοηθώντας τους να αναπτύξουν μια περισσότερο δημιουργική, ευέλικτη και πελατοκεντρική προσέγγιση.

Θέματα σεμιναρίου:

• Στρατηγικές & Στάδια Διεθνοποίησης. Κατανοώντας τη Φύση των Εξαγωγών

• Θέλω να Εξάγω. Είμαι Έτοιμος; Από πού θα Ξεκινήσω;

• Αξιολόγηση Εξαγωγικών Προοπτικών

• Κατάρτιση Export Marketing Plan

• Η Διαφοροποίηση του Marketing Εξαγωγών

• Πώς θα ανακαλύψω τις Καλύτερες Ξένες Αγορές για τα Προϊόντα μου;

• Έρευνα Αγοράς σε Διεθνές Επίπεδο. Μορφές, Τύποι & Στάδια Υλοποίησης

• Σε πόσες Αγορές θα στραφώ; Σε ποιες θα Εστιάσω;

• Εργαλεία & Τεχνικές Έρευνας, Πηγές Εξαγωγικής Πληροφόρησης

• Χρήση Internet, Συστήματα Ταξινόμησης, Data Banks, Εμπορικοί Κατάλογοι κ.α.

• Profiling Ανταγωνισμού και Αγοραστικής Συμπεριφοράς

• Στρατηγικές Ανάπτυξης «Προϊόντος - Αγοράς»

• Διεθνής Πολιτική Προϊόντος. Τυποποίηση ή Προσαρμογή;

• Value Proposition. Δημιουργώντας «Αξία» για τον Ξένο Πελάτη

• Price Logic. Η Τιμή στα μάτια του Ξένου Πελάτη

• Μέθοδοι Εισόδου σε Διεθνείς Αγορές. Προϋποθέσεις & Δεσμεύσεις

• Άμεσες & Έμμεσες Εξαγωγές. Τύποι «Ενδιάμεσων»

• Η Διεθνής Λειτουργία της Διανομής. Ποιες Ανάγκες πρέπει να καλύπτουν τα Δίκτυα;

• Επικοινωνία με το Ξένο Κοινό. Προϋποθέσεις Αποτελεσματικού Σχεδιασμού

 

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]