Ημερομηνία Διεξαγωγής:
1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018
και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός
Γενικές Πληροφορίες:
Το σεμινάριο έχει διάρκεια 5 ωρών και είναι προγραμματισμένο για την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου και ώρες 17:00-22:00.
Σε ποιούς απευθύνεται:
Διευθυντές Logistics και προμηθειών / αγορών, σε υπευθύνους αποθήκης, υπευθύνους παραγγελιών & εξαγωγών, προσωπικό αποθήκης και γενικά σε στελέχη εφοδιαστικής αλυσίδας.
Σκοπός σεμιναρίου:
Η κατανόηση πρακτικών μεθόδων και χρήση εναλλακτικών τρόπων οργάνωσης και απλούστευσης των διαδικασιών συλλογής και ταχύτερης διεκπεραίωσης παραγγελιών.
Θέματα σεμιναρίου:
• Οργάνωση παραγγελιοληψίας από το τμήμα πωλήσεων – διαβίβαση στην αποθήκη
• Κανόνες οργάνωσης & προγραμματισμός συλλογής – διεκπεραίωσης παραγγελιών
• Προγραμματισμός ανθρωπίνου δυναμικού αποθήκης για picking
• Κοστολόγηση και μείωση κόστους picking, KPIs για τη συλλογή παραγγελίων
• Έλεγχος συλλεχθέντων ειδών – πως εντοπίζω τα λάθη της συλλογής
• Κανόνες φόρτωσης – εντοπισμός λαθών πριν τη φόρτωση
• Χωροταξία αποθεμάτων για ταχύτερη συλλογή – διεκπεραίωση παραγγελιών
• Συλλογή με χρήση τεχνολογίας
• Συντονισμός λειτουργίας της αποθήκης με βάσει τον ταχύτερο συλλογέα
• Βέλτιστες και ορθές πρακτικές συλλογής / διεπεραίωσης παραγγελιών
• Κοστολόγηση συλλογής παραγγελίας
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]