Ημερομηνία Διεξαγωγής:
15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018
και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής: Γραφεία της Ναυτεμπορικής στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (οδός Ι. Δραγούμη 8 & Τσιμισκή, 3ος όροφος)
Γενικές Πληροφορίες:
Το σεμινάριο έχει διάρκεια 5 ωρών και πρόκειται να διεξαχθεί τη Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2018 και ώρες 17:00 - 22:00.
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και σε στελέχη της Οικονομικής Διεύθυνσης, Στελέχη Προμηθειών - Αγορών, Υπεύθυνους Αποθηκών και Διανομών, Supply Chain - Logistics Manager / Director, Προσωπικό Αποθήκης, στελέχη που συμμετέχουν στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων σχετικών τη λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας
Σκοπός σεμιναρίου:
Η μεταφορά τεχνογνωσίας σε θέματα οργάνωσης, ανασχεδιασμού και σύγχρονης λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας
Θέματα σεμιναρίου:
• Αποθήκευση και διανομή ‘’καθρέπτης’’ στην εξυπηρέτηση πελατών
• Τι πάει λάθος σήμερα σε θέματα αποθήκευσης και διανομής
• Αναγνώριση αιτιών των δυσλειτουργιών
• Λήψη αποφάσεων: διορθωτικές παρεμβάσεις κατά τομέα λειτουργίας
• Κατάρτιση σχεδίου εφαρμογής – από που να αρχίσω;
• Γρήγορες νίκες – πως θα επιτευχθούν άμεσα αποτελέσματα
Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητών και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα.
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2310241506 ή στο E-mail: [email protected]