Ημερομηνία Διεξαγωγής:
10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018
και ώρες 11.00 - 19.00
Τόπος Διεξαγωγής: Γραφεία της Ναυτεμπορικής στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (οδός Ι. Δραγούμη 8 & Τσιμισκή, 3ος όροφος)
Γενικές Πληροφορίες:
Το σεμινάριο το Σάββατο 10 Νοεμβρίου και ώρες 11:00-19:00.
Σε ποιούς απευθύνεται:
Στελέχη τα οποία αναλύουν, σχεδιάζουν, προτείνουν και εγκρίνουν την τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεών τους. Το πρόγραμμα θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε στελέχη Πωλήσεων, Marketing & Business Development, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που εισάγουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά, αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό τιμών ή/και δυσκολεύονται να «περάσουν» τιμές αντάξιες της πραγματικής «Αξίας» που προσφέρουν.
Σκοπός σεμιναρίου:
Συχνά η Τιμολόγηση αντιμετωπίζεται ως «τακτικό» πρόβλημα χρηματοοικονομικής ανάλυσης ή διοίκησης πωλήσεων. Στην πραγματικότητα, όμως, πρόκειται για ζήτημα «στρατηγικό» που απαιτεί το συντονισμό πολλών λειτουργικών περιοχών μιας επιχείρησης, καθώς όλο το Marketing επικεντρώνεται, τελικά, στις αποφάσεις τιμολόγησης. Αποτελεί απαιτητικό διοικητικό έργο καθώς το Management των τιμών επιδρά στην ανάπτυξη και την κερδοφορία πιο άμεσα και πιο γρήγορα από οποιαδήποτε άλλη στρατηγική απόφαση.
Η απολύτως εξειδικευμένη δομή και θεματολογία του προγράμματος εισάγει τους συμμετέχοντες στον πυρήνα και στα μυστικά της τιμολόγησης. Μέσα από πολλές πρακτικές εφαρμογές, συζήτηση και εμβάθυνση σε επιμέρους ενότητες, θα κατανοήσουν τον πολυδιάστατο χαρακτήρα των τιμών και θα αποκτήσουν την αναγκαία «οπτική», γνώσεις και δεξιότητες προκειμένου να:
• ενσωματώνουν στις τιμές τους «Αξία» που θα «πληρωθεί» από τον πελάτη
• διαπραγματεύονται αποτελεσματικά αλλάζοντας τις πεποιθήσεις των πελατών ως προς την τιμή προς όφελός τους
• χειρίζονται το όπλο της τιμής στρατηγικά και όχι «αντιδραστικά» προκειμένου για να ξεπεράσουν πρόσκαιρα προβλήματα
• εκτιμούν τις χρηματοοικονομικές επιπτώσεις των αποφάσεών τους
• διαβλέπουν πότε έχει νόημα να ανταγωνίζονται ως προς την τιμή και πότε όχι
• απαντούν έξυπνα και ευέλικτα στον ανταγωνισμό των τιμών
Θέματα σεμιναρίου:
Αναλυτικά, θα καλυφθούν τα παρακάτω θέματα:
• Τιμή Vs Αξία. Είναι μια «Σωστή» τιμή ταυτόχρονα και «Δίκαιη»;
• Value Creation Vs Value Capture. Γιατί η δημιουργία Αξίας δεν μιλάει από μόνη της για Κέρδη;
• Price Logic & Price Image. Η Τιμή στο «Κέντρο» μιας ολοκληρωμένης Στρατηγικής Marketing
• Η Δυναμική της τιμής ως Συντελεστής Παραγωγής Κερδών
• Στόχοι Marketing & Στρατηγικές Τιμολόγησης
• Μέθοδοι Καθορισμού τιμών. Ποια Κόστη εμπλέκονται στην Τιμολόγηση;
• Market - oriented Pricing. Ο παράγοντας «Ζήτηση» και το «Νεκρό Σημείο»
• Πώς μια Τιμή που καλύπτει τα κόστη μπορεί να Υπονομεύει τα Κέρδη;
• Value - based Pricing. «Εκλαμβανόμενη» Αξία - το «κλειδί» στην τιμολόγηση
• Target Pricing Vs Cost - based Pricing. Στόχοι & Margins
• Τιμολόγηση για Παρακίνηση Ζήτησης & Διάθεση Πλεονάσματος
• Προσδιορισμός τιμής βάσει προκαθορισμένου ROI
• Benefit - oriented Pricing. Πως τα χειροπιαστά Οφέλη οδηγούν σε Υπερκέρδη
• Competition - based Pricing. Τακτικές & Ελιγμοί απέναντι στον Ανταγωνισμό
• Competitive Bidding. Υπολογισμός τιμής για συμμετοχή σε Διαγωνισμούς
• Differentiated Pricing. Πως δεν θα … «αφήσετε χρήματα επάνω στο τραπέζι»
• Product Line Pricing. Συσχετισμοί & Αλληλεξαρτήσεις
• Πολιτικές Τιμολόγησης. Εργαλεία & Τεχνικές καθορισμού «Τελικών» τιμών
• Αυξομειώσεις Τιμών & Προσδοκίες Κέρδους
Περισσότερες πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]