Σεμινάριο

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΧΟΥΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ

Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΚΑΛΚΑΒΟΥΡΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ

Εργασιακή Ψυχολόγος – Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018 και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
150

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

  • Σε κάθε εργαζόμενο που καλείται να ανταποκριθεί επιτυχώς στις νέες εργασιακές συνθήκες, όπως αυτές διαμορφώνονται στα πλαίσια μιας οικονομικής κρίσης και να διαχειριστεί αποτελεσματικά το άγχος που του προκαλούν
  • Σε κάθε προϊστάμενο που επιθυμεί να ενδυναμώσει την ομάδα του και να διαχειριστεί την απόδοση των εργαζομένων του στα πλαίσια των σύγχρονων πολλαπλών εργασιακών απαιτήσεων
  • Σε κάθε έναν που νιώθει ότι θα ήθελε να παρακολουθήσει αυτό το σεμινάριο, αλλά δεν προλαβαίνει!
     

Σκοπός σεμιναρίου:

Να τονίσει τη σημασία της αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου και του άγχους στο σύγχρονο επαγγελματικό περιβάλλον όπως αυτό έχει διαμορφωθεί με τα σημερινά δεδομένα.

Θέματα σεμιναρίου:

  • Εργασιακό άγχος: οργανωτικό ζήτημα ή προσωπικό χαρακτηριστικό;
  • Πηγές και συμπτώματα του άγχους / της επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout)
  • Άγχος, οικονομική κρίση και διαχείριση αλλαγών
  • Ατομικό και ομαδικό άγχος
  • Η κουλτούρα της ομάδας :  «όλοι όλα» ή  «όλα σε έναν»;
  • Ανακατανομή των εργασιακών ρόλων μετά από μειώσεις προσωπικού
  • Η βέλτιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του προσωπικού μας
  • Προτεραιότητες και εμπόδια στη διαχείριση του χρόνου μας
  • Προϋποθέσεις για ένα παραγωγικό ψυχοκοινωνικό περιβάλλον εργασίας
  • Ο ρόλος της προσωπικότητας στη διαχείριση του άγχους
  • Οι προσωπικές μας πηγές ενέργειας
  • Ερωτηματολόγια αυτοαξιολόγησης του άγχους   
  • Ψυχο-λογικές πρακτικές αντιμετώπισης του άγχους

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]