Σεμινάριο

ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Ψυχο-Λογικές Πρακτικές για υψηλές επιδόσεις

Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΚΑΛΚΑΒΟΥΡΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ

Εργασιακή Ψυχολόγος – Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 25 ΜΑΙΟΥ 2018 και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
150

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Γενικές Πληροφορίες:

Το σεμινάριο έχει διάρκεια 5 ωρών. Και διεξάγεται την Παρασκευή 25 Μαϊου 2018 κα ώρες 17:00 - 22:00..

Σε ποιούς απευθύνεται:

  • Σε κάθε στέλεχος που ενδιαφέρεται να δημιουργεί ομάδες υψηλών επιδόσεων
  • Σε κάθε υπεύθυνο ομάδας που προβληματίζεται πώς:
  1. βελτιώνεται η απόδοση του προσωπικού του
  2. παρακινείται και καθοδηγείται το προσωπικό του στην επιθυμητή κατεύθυνση και στόχους
  3. διατηρεί υψηλά επίπεδα απόδοσης
     

Σκοπός σεμιναρίου:

Η ανάλυση εκείνων των ψυχο-λογικών πρακτικών για τη δημιουργία ή/ και την διατήρηση υψηλών επιδόσεων μέσα στην ομάδα
 

Θέματα σεμιναρίου:

  • Τι σημαίνει υψηλή απόδοση για κάθε θέση εργασίας;
  • Πότε οι εργαζόμενοι δεν αποδίδουν ικανοποιητικά;
  • Ποια είναι τα λογικά και ψυχο-λογικά αίτια των χαμηλών επαγγελματικών επιδόσεων;
  • Ποιες εργασιακές/οργανωσιακές προϋποθέσεις ευνοούν τις υψηλές επαγγελματικές επιδόσεις;
  • Πώς επιδρά η εταιρική κουλτούρα στην αποτελεσματικότητα των ομάδων εργασίας; 
  • Πώς παρακολουθώ αποτελεσματικά την απόδοση των υφισταμένων μου;
  • Τι σημαίνει «ενδυνάμωση» των εργαζομένων, τι την εμποδίζει και πώς επιτυγχάνεται;
  • Ποιος είναι ο ρόλος της στοχοθέτησης στη διαχείριση της απόδοσης των εργαζομένων;
  • Πώς δίνουμε πληροφόρηση στους εργαζόμενους σχετικά με την πορεία της απόδοσής τους;
  • Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες της κριτικής;
  • Ποιες είναι οι δύσκολες περιπτώσεις εργαζομένων και πώς θα τις διαχειριστούμε αποτελεσματικά;
  • Ποιος είναι ο ρόλος των συστημάτων αξιολόγησης στην αποτελεσματική διαχείριση της απόδοσης του προσωπικού;
  • Ποια είναι τα αποτελεσματικά κίνητρα και ποιος ο ρόλος του άμεσου προϊσταμένου στην υποκίνηση των εργαζομένων;
  • Όταν ο εργαζόμενος ούτε μπορεί, ούτε θέλει: η ψυχολογική διαχείριση της λήξης μιας επαγγελματικής συνεργασίας

Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητών και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα.

 

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]