Academy

START-UP BUSINESS ACADEMY

Διάρκεια: 90 ώρες

Start Up Business

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΖΙΩΝΗΣ

Business Consultant & Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Professional Marketer, Certified Negotiator, Accredited Mediator, Sales Pro, Corporate Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

ΖΗΣΙΜΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

επιχειρηματικός σύμβουλος, οικονομικός διευθυντής επιχειρήσεων, εισηγητής οικονομικών σεμιναρίων, ειδικός οργάνωσης επιχειρήσεων

αναλυτικό βιογραφικό

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ

Λογιστής – Φοροτεχνικός Α’ τάξης, Εσωτερικός Ελεγκτής

αναλυτικό βιογραφικό

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ

CJBS. GMCA ,MBA Corporate Strategy & Finance, BA Economics. International Business, Strategic & Performance Management. Executive Advisor & Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ ΧΑΡΑ

Σύμβουλος επιχειρηματικής ανάπτυξης

αναλυτικό βιογραφικό

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΥΝΑΝΗΣ

Digital Media Marketing Director / CEO , Divoted

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017-1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017

Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
950

Προνομιακή Τιμή για τους συνδρομητές

Γενικές Πληροφορίες:

10/2/2017  Ν. Μπαζιώνης 18:00-22:00
11/2/2017  Ν. Μπαζιώνης 09:00-17:00
12/2/2017  Γ. Ζησιμάτος 18:00-22:00
15/2/2017  Γ. Ζησιμάτος 18:00-22:00
18/2/2017  Γ. Ζερίτης 10:00-17:00
21/2/2017  Γ. Ζερίτης 17:00-22:00
3/3/2017    Ν. Καλαμαράς 16:00-22:00
7/3/2017   Χ. Παπαδάκου 17:00-22:00
9/3/2017   Χ. Παπαδάκου 17:00-22:00
11/3/2017 Κ. Κουνάνης 09:00-17:00
14/3/2017 Ν. Μπαζιώνης 16:00-22:00
17/3/2017 Ν. Μπαζιώνης 16:00-22:00
24/3/2017 Δ. Παπακωνσταντίνου 18:00-22:00
28/3/2017 Δ. Παπακωνσταντίνου 18:00-22:00
21/3/2017 Ν. Μπαζιώνης 16:00-22:00
1/4/2017   Ν. Μπαζιώνης 09:00-17:00

Σε ποιούς απευθύνεται:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που σκέφτονται να αναπτύξουν μια δική τους επιχειρηματική ιδέα καθώς επίσης και σε επιχειρηματίες οι οποίοι ψάχνουν τρόπους βελτίωσης και περαιτέρω ανάπτυξης της επιχείρησης τους.

Σκοπός Academy:

Το Academy in Start-Up Business έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει στους συμμετέχοντες έναν άρτια σχεδιασμένο και καινοτομικό κύκλο εκπαιδευτικών ενοτήτων, από εξειδικευμένους καθηγητές τόσο από άποψη ακαδημαϊκής αριστείας όσο και πρακτικής εμπειρίας.
Μέσω της χρήσης πρωτοποριακών μεθόδων διδασκαλίας και εργαλείων, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προσφέρει στους συμμετέχοντες και μελλοντικούς επιχειρηματίες πρακτικές γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να  αναπτύξουν και να δώσουν σάρκα και οστά στις επιχειρηματικές τους ιδέες. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός από τη μετάδοση σημαντικών γνώσεων και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων σχετικά με την δημιουργία της δικής τους επιχείρησης, το πρόγραμμα στοχεύει και στην επιτυχή εφαρμογή των όσων θα διδαχθούν οι συμμετέχοντες.

Μέσω του Academy in Start-Up Business , οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

• Βελτιώσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους.
• Κατανοήσουν, αναλύσουν και επιλύσουν σύνθετες επιχειρηματικές καταστάσεις με την εφαρμογή σύγχρονων  μεθόδων και εργαλείων.
• Αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τη δική τους προσωπικότητα και το εργασιακό τους προφίλ.
• Επεκτείνουν τις εμπειρίες τους και να διευρύνουν τις προοπτικές τους, οι οποίες θα είναι ευεργετικές για την παραγωγή ιδεών σε νέους επιχειρηματικούς τομείς της αρμοδιότητάς τους.
• Μάθουν από μερικούς από τους πιο άρτια καταρτισμένους ακαδημαϊκούς/επαγγελματίες.
• Διευρύνουν τα δίκτυά τους εντός και εκτός του εκάστοτε οργανισμού.

 

Θέματα Academy:

1η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ανάπτυξη Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Υπηρεσιών


Διάρκεια: 12 ώρες


Εισηγητής: Νικόλαος Μπαζιώνης, Business Consultant & Trainer

Ανάλυση Θεματικής Ενότητας:

Ο ρόλος του πωλητή

  •      Πως αγοράζουμε, τι αγοράζουμε, …..ανάγκη και υπηρεσία.
  •      Ποιος είναι καταναλωτής σήμερα, πώς σκέφτεται, και πως αποφασίζει.
  •      Χαρακτηριστικά του ιδανικού Πωλητή

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΣΤΗ ΠΩΛΗΣΗ

  1. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
  2. ΥΠΟΔΟΧΗ / ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
  3. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ
  4. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
  5. ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ
  6. ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  7. SELLING UP
  8. AFTER SALES SERVICE
  • Οι τάσεις της αγοράς, τι ζητάνε οι πελάτες μας και τι μπορούμε να τους προσφέρουμε
  • Ο ρόλος του Marketer, ( Η Αλλαγή, τι περιμένει από εσάς η Διοίκηση, οι νέες αρμοδιότητες , διαλέγοντας και αναπτύσσοντας την ομάδα σας)
  • Μίγμα του Marketing (4 P’s)
  • Sales Promotion, Έρευνα Αγοράς, Διαφήμιση (Brief, Διαφημιστικό πλάνο, αξιολόγηση Διαφ. Υλικού, και budget).
  • Στρατηγικός σχεδιασμός και Marketing
  • Marketing Plan, (έμφαση στά οικονομικά και επεξηγήσεις οικονομικών όρων).
  • Η σχέση του Μάρκετινγκ και των πωλήσεων, Βάζοντας στόχους, Παρακολουθώντας το πλάνο, B2C KAI (λίγο) B2B (BUSINESS TO CONSUMERS AND BUSINESS TO BUSINESS, έμφαση στο B2C)
  • Ειδικά θέματα επικοινωνίας διαφήμισης, e-commerce, C.R.M
  • Αξιολόγηση ετήσιων Αποτελεσμάτων και Παραγωγικότητας. Μέτρηση Παραγωγικότητας


2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Business plan- feasibility study -Οικονομική πληροφόρηση Budgeting, Διαχείριση Αποθήκης, και Κοστολόγηση

Διάρκεια: 8 ώρες

Εισηγητής: Ιωάννης Ζησιμάτος, εισηγητής οικονομικών σεμιναρίων, ειδικός οργάνωσης επιχειρήσεων

Ανάλυση Θεματικής Ενότητας:


1. Business Plan

  • Χρησιμότητα στρατηγικού σχεδιασμού
  • Εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον επιχείρησης
  • Διαμόρφωση στόχων & στρατηγικές επίτευξης
  • Ενότητες Business Plan

2. Budgets

  • Πως κτίζουμε τους επιμέρους Προϋπολογισμούς : Πωλήσεων, Κόστους Πωληθέντων, Εξόδων

3. Μanagement reporting

  • Αποτελέσματα Περιόδου ανά κατηγορία εσόδου και κατηγορία εξόδου (Profit & Loss)
  • Margin / Markup στην τιμολογιακή πολιτική
  • P&L ανά προϊόν / πελάτη / περιοχή
  • Νεκρό Σημείο (Break Even Point)
  • Πωλήσεις ανά πελάτη / κωδικό / προϊόν / υπηρεσία

Αριθμοδείκτες, ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί, ποια η χρησιμότητά τους, ποιους δείκτες θα επιλέξει η επιχείρηση να παρακολουθεί διαχρονικά σαν μέτρο απόδοσης, παραγωγικότητας και ελέγχου


3η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Going International. Πρακτικός Οδηγός για Νέους Εξαγωγείς

Διάρκεια: 12 ώρες

Εισηγητής: Γεώργιος Ζερίτης, Exports & IBD. Executive Advisor & Trainer

Ανάλυση Θεματικής Ενότητας:

Α.  Έλεγχος Εξαγωγικής Ετοιμότητας

  • Το Τοπίο του Διεθνούς Εμπορίου σήμερα. Επιδράσεις και Προκλήσεις για τον Έλληνα εξαγωγέα
  • Κατανοώντας την Φύση των Εξαγωγών και τους Κινδύνους που αυτή υποκρύπτει 
  • Θέλω να εξάγω. Μπορώ; Από πού θα ξεκινήσω;
  • Ανάλυση Μικρο – Ανταγωνιστικότητας & Stress Test Προϊόντος
  • Στοχοθέτηση & Εξαγωγικός Σχεδιασμός. Το Πλαίσιο των Αποφάσεων
  • Δόμηση Export Marketing Plan 

Β.  Ανεύρεση Ελκυστικών Εξαγωγικών Αγορών 

  • Πώς θα ανακαλύψω τις Καλύτερες Ξένες Αγορές για τα Προϊόντα μου;
  • Μορφές Διεθνούς Έρευνας Αγοράς. Ελληνικές & Διεθνείς Πηγές Εξαγωγικής Πληροφόρησης
  • Σε πόσες θα Στραφώ; Αξιολόγηση & Ιεράρχηση «Υποψήφιων» Αγορών
  • Σε ποιες θα Εστιάσω; Ανάδειξη Αγορών & Τμημάτων «Στόχων»

Γ.  Είσοδος στην Ξένη Αγορά & Στρατηγική Τοποθέτηση   

  •  Go-to-market strategy. Μοντέλα Εισόδου σε Διεθνείς Αγορές. Κύριες Μορφές Εξαγωγών
  •  Χτίσιμο Ανταγωνιστικής Θέσης στην «εκεί» Αγορά
  •  Προσαρμογή του Διεθνούς Μείγματος Marketing στις τοπικές ανάγκες. Τα πιο συχνά Λάθη
  •  Ποιο «Κανάλι» Διανομής είναι κατάλληλο για το Προϊόν μου και τις Δυνατότητες της επιχείρησής μου;
  •  Διαπραγματεύσεις με «Ενδιάμεσους». Πως θα επιλέξετε Ξένο Διανομέα & Αντιπρόσωπο 
  •  Υιοθετώντας την αναγκαία Διεθνή Οπτική του Προϊόντος. Διαστάσεις Ανταγωνιστικότητας
  •  Η σημασία των «Intangible Assets» στις Εξαγωγές
  •  Σχεδιάζοντας την Πρόταση Δημιουργίας «Αξίας». Τι δεν θα πληρώσει ο ξένος πελάτης - καταναλωτής
  •  Πώς θα την Επικοινωνήσετε αποτελεσματικά στο «εκεί» Κοινό σας;
  •  Τι είδους Προωθητικές Δράσεις θα αναλάβετε; Πώς θα εμπλέξετε σε αυτές τους Ενδιάμεσους;
  •  Η διαφορετική «Λογική» της Εξαγωγικής Τιμολόγησης
  •  Πώς μια Τιμή που καλύπτει τα Κόστη μπορεί να «Υπονομεύει» τα Κέρδη;
  •  Η Τιμή στα Στάδια της Μεταφοράς. Ενσωμάτωση των Εμπορικών Όρων Incoterms ® 2010 στις Τιμές
  •  Καθορισμός Τιμών εξαγωγής. Ποιους Παράγοντες θα πρέπει να λάβετε υπόψη

Δ.  Εξαγωγικές Διαδικασίες & Διεθνείς Διακανονισμοί

  •  Το Πλαίσιο των Διεθνών Συναλλαγών. Τεχνική Εργασιών Εξωτερικού. Ο Ρόλος των Τραπεζών 
  •  Σύνταξη Προσφορών, Διαχείριση Παραγγελιών, Απαιτήσεις Εγγράφων
  •  Η Χρήση των Διεθνών Όρων Παράδοσης Εμπορευμάτων Incoterms ® 2010
  •  Οι Κίνδυνοι της Πληρωμής στις Διεθνείς Συναλλαγές. Διεθνείς Τρόποι Διακανονισμού 

4η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Επιλογή Νομικής μορφής startup επιχειρήσεων-τροποι φορολόγησης –υποχρεώσεις επιχειρήσεων ανάλογα με την νομική μορφή

Διάρκεια: 6 ώρες
Εισηγητής:
Νικόλαος Καλαμαράς, Λογιστής – Φοροτεχνικός Α’ τάξης, Εσωτερικός Ελεγκτής
Ανάλυση Θεματικής Ενότητας:
Στην ενότητα αυτή θα γίνει αναφορά:

  •  Στους Νομικούς τύπους των εταιρειών που υφίστανται σήμερα στην Ελλάδα και στην ανάλυση αυτών από πλευράς φορολογικής με παραδείγματα και        εφαρμογές.
  •  Στις λογιστικές υποχρεώσεις που έχει ο κάθε ένας τύπος των πιο πάνω επιχειρήσεων.
  •  Στις φορολογικές διατάξεις που αφορούν σε ποινές και πρόστιμα (Νέο ποινολόγιο).  Τι πρέπει να προσέξει ο Έλληνας Επιχειρηματίας αναπτύσσοντας  δραστηριότητα στο εσωτερικό της χώρας.
  •  Στη δυνατότητα πρόσβασης του Έλληνα Επιχειρηματία στα δεδομένα των βιβλίων του και τη δυνατότητα παράλληλα να βγάζει συμπεράσματα για την  λογιστική και την φορολογική πορεία της επιχείρησης του.
  •  Στη δημιουργία θυγατρικών ή υποκαταστημάτων Ελληνικών Επιχειρήσεων στο εξωτερικό και στην ασφαλή συν-λειτουργία τους.
  •  Στην αναγνωρισιμότητα των δαπανών, ποιες δαπάνες αναγνωρίζονται φορολογικά, ποιες δαπάνες αναγνωρίζονται κατά ένα μέρος και ποιες δεν  αφαιρούνται καθόλου από τα ακαθάριστα έσοδα των Επιχειρήσεων.
  •  Στις έννοιες της φοροδιαφυγής, της φοροαποφυγής και των  φορολογικών σχεδιασμών.
  •  Στους βασικούς κωδικούς όλων των εντύπων Φορολογίας Εισοδήματος.
  •  Στις βασικές έννοιες του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας που θα πρέπει να κατέχει ο Έλληνας Επιχειρηματίας.
  •  Στα θέματα φορολογίας ακινήτων με μεταφορά βασικών γνώσεων για τον ΕΝΦΙΑ και τη συμπλήρωση των εντύπων Ακίνητης Περιουσίας (Έντυπο Ε9) καθώς και του Περιουσιολογίου που έρχεται στο έτος 2017.


5η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Δυνατότητες ενίσχυσης επενδύσεων (αναπτυξιακούς νομούς –ΕΣΠΑ-προγράμματα -μορφές χρηματοδότησης – τραπεζικό δανεισμό – funds )

 Διάρκεια: 10 ώρες

Εισηγήτρια: Χαρά Παπαδάκου,
Ανάλυση Θεματικής Ενότητας

«Από πού και πώς μπορώ να αντλήσω κεφάλαια για την χρηματοδότηση της επιχειρηματικής μου ιδέας ?»

Είναι το κύριο ερώτημα το οποίο απασχολεί ολοένα και περισσότερους νέους και όχι μόνο επιχειρηματίες.  Στο ερώτημα αυτό φιλοδοξούμε να απαντήσουμε μέσα από την παρουσίαση μιας σειράς δυνητικών μορφών χρηματοδότησης.

Μορφές Χρηματοδότησης Επιχειρηματικών Ιδεών / Σχεδίων

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι α) η παρουσίαση  των τρόπων με τους οποίους μπορεί κάποιος να χρηματοδοτήσει μια επιχειρηματική δραστηριότητα, β)  να μπορεί να αντλεί την απαιτούμενη πληροφόρηση και να είναι σε θέση να αξιολογεί τις διάφορες εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης, γ) να γνωρίσει τις δυνατότητες ενίσχυσης και επιχορήγησης μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων και τέλος δ) να γνωρίσει τι χρειάζεται να κάνει για να αιτηθεί χρηματοδότηση.
Ενότητα 1:  Αναπτυξιακός Νόμος ως μοχλός ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας
Στην παρούσα ενότητα θα γίνει παρουσίαση του νέους  Αναπτυξιακού Νόμου 4399/2016, των βασικών κατευθύνσεων και των καινοτομιών που εισφέρει στην έννοια της χρηματοδότησης επενδυτικών σχεδίων.  Ειδικότερα, θα παρουσιαστούν :

  • • τα  οκτώ διαφορετικά  καθεστώτα ενίσχυσης
  • • οι μορφές ενίσχυσης, τα ποσοστά ενίσχυσης καθώς και η επιλογή της βέλτιστης μορφής χρηματοδότησης
  • • οι επιλέξιμες δαπάνες ανά κατηγορία επενδυτικού σχεδίου
  • • οι διαδικασίες οι οποίες απαιτούνται για τη υποβολή και κατ’ επέκταση την αξιολόγηση ενός επενδυτικού σχεδίου ,
  • • τα χρονοδιαγράμματα που θέτει ο νόμος από την υποβολή έως την αποπληρωμή,
  • • τα κριτήρια με τα οποία αξιολογούμε μια επένδυση,
  • • η παρακολούθηση της υλοποίησης και ο έλεγχος

Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς (ΕΣΠΑ 2014-2020)

Στην παρούσα ενότητα θα παρουσιαστεί το Εταιρικό Σύμφωνο για το Πλαίσιο Ανάπτυξης (ΕΣΠΑ) 2014-2020, το οποίο  είναι το στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη της χώρας για την επίτευξη των στόχων της πολιτικής Συνοχής και της Στρατηγικής «Ευρώπη 2020». Ειδικότερα, θα γίνει αναφορά στους κλάδους προτεραιότητας τους οποίους έχει θέσει η χώρας, στα προγράμματα τα οποία είναι συνδεδεμένα με την επιχειρηματικότητα και τα οποία  είναι:

1. ΕΠΑνΕΚ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία.  Θα παρουσιαστούν επιμέρους προγράμματα τα οποία εντάσσονται στους άξονες του Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΕΠΑνΕΚ).

2. Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης.  Θα παρουσιαστούν οι βασικές αρχές του και οι άξονες του προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης, οι τρέχουσες και οι αναμενόμενες προσκλήσεις.

Λοιπές πηγές χρηματοδότησης

Στην παρούσα ενότητα θα γίνει παρουσίαση λοιπών μορφών χρηματοδότησης επιχειρηματικών σχεδίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς και των «νέων καινοτομικών Χρηματοδοτικών Εργαλείων» με σκοπό την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων με στόχο την κατανόηση ευκαιριών χρηματοδότησης που προσφέρονται εντός του ενωσιακού και διεθνούς περιβάλλοντος καθώς και τους τρόπους αξιοποίησής τους.
Η χρηματο-οικονομική στήριξη που παρέχουν τα χρηματοδοτικά εργαλεία μπορεί να έχει διάφορες μορφές, όπως ενισχύσεις, βραβεία, συμβόλαια, επιστρεπτέες ενισχύσεις (μικρο-δάνεια, δάνεια επιμερισμού ρίσκου, εργαλεία συν-επένδυσης). Πρόκειται ουσιαστικά για άλλα ταμεία της ΕΕ, η πλειονότητα των οποίων υπόκειται σε κεντρική διαχείριση και οι δράσεις τους υλοποιούνται μέσω προσκλήσεων για υποβολή προτάσεων απευθείας προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τους εκτελεστικούς της οργανισμούς.


6η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Social Media, Digital Marketing

Διάρκεια: 8 ώρες
Εισηγητής: Κυριάκος Κουνάνης
Ανάλυση Θεματικής Ενότητας:
Εισαγωγή

  • Digital - Social Marketing: Η νέα εποχή

Εισαγωγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

  •  Δημιουργία Προφίλ - Tips & Βελτιστοποίηση των Social Profiles
  •  Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Linkedin, Google+

Εισαγωγή στο Social - Digital Media Strategy

Ξεκινώντας τη Στρατηγική μας

  • Η πυραμίδα των Social Media
  • Χτίζοντας το Social Persona & Brand Persona
  • Η σημασία του περιεχομένου στο Social Marketing
  • Paid Owned Earned Media: Ποια είναι & πως τα διαχειριζόμαστε
  • Απαραίτητα Social & Digital Εργαλεία - Τι επιλέγουμε;
     

KPI's - Μετρώντας ROI

  • Οριοθέτηση Στόχων για τη Στρατηγική μας - KPI's
  • Ποσοτικά & Ποιοτικά κριτήρια επίτευξης στόχων
  • Εφαρμογή Ποσοτικών & Ποιοτικών Μετρήσεων για τις στρατηγικές μας
  • Testing Your Strategies
  • Case Study: Δημιουργήστε το δικό σας Πλάνο

Βασικές Αρχές Marketing Περιεχομένου

Στρατηγική Social Περιεχομένου

  • Δημιουργώντας μια στρατηγική περιεχομένου για τα Social Media
  • Δημιουργώντας ένα ημερολόγιο για το περιεχόμενο & πώς να το χρσιμοποιούμε αποτελεσματικά

Content Curation and creation for Social Media

  • Περιεχόμενο από άλλους Vs. Δημιουργία Περιεχομένου
  • Επιμέλεια περιεχομένου & Δημιουργία περιεχομένου
  • Ποιες είναι οι καλύτερες πρακτικές για τον διαμοιρασμό περιεχομένου μέσα από τα Social & Digital εργαλεία

Go viral!

  • Πώς να δημιουργήσουμε Περιεχόμενο 'κόλλημα'!!
  • Η δύναμη της κοινωνικής επιρροής μέσα από τα Social Media & οι κίνδυνοι
  • Word of Mouth - Τίποτα πιο σημαντικό από τη γνώμη του φίλου!
  • Case Study: Δημιουργήστε το δικό σας Viral Περιεχόμενο

Social Monitoring & Engagement Strategies

  • Social Monitoring
  • Εργαλεία Social Monitoring
  • Μετατρέποντας τα Data σε πληροφορία
  • Χτίζοντας την κοινότητα μας μέσα στα Social Media (Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, Youtube)
  • Engagement Social Marketing Strategy (Αλληλεπίδραση)
  • Case Study: Ετοιμάστε την δική σας καμπάνια - Αντιμετωπίζοντας διαφορετικά σχόλια

Ανάπτυξη Διαφήμισης μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα

  • Πώς γίνεται στόχευση κοινού μέσα από τα Social Media?
  • Πρακτικές για την ανάπτυξη & σχεδιασμό Social Ads Campaigns
  • Μετρώντας το ROI των Social Ads

Δημιουργία Eshop & Τακτικές προώθησης μέσα από τα Social Media

  • Επιλογή διαχειριστικού προγράμματος
  • Προετοιμασία πριν την κατασκευή
  • 10 SEO Tips: Πως να αναρτήσουμε σωστά το περιεχόμενο μας,
  • Επιλογές τρόπων πληρωμής - Κόστος Μεταφορικών
  • Do & Don'ts κατά την δημιουργία του E shop σας - Check List
  • Marketing Strategies for Eshop

Digital Media Tools

Google

  • Analytics, SEO, Adwords

E-mail Marketing

  • Newsletter, Mailchimp Platform

Other Tools

  • Website & Blog (SEO)
  • Infogrpahics
  • Advertorials
  • Affiliate Marketing

7η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων & Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών

Ημερομηνία & Ώρες: 28/1/2017 (09:00-17:00)-1/2/2017 (18:00-22:00)- Διάρκεια: 12 ώρες
Εισηγητής: Νικόλαος Μπαζιώνης, Business Consultant & Trainer

Ανάλυση Θεματικής Ενότητας:

  • Τι είναι ή Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Παραδείγματα Άριστης Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Το προφίλ των κερδοφόρων πελατών και ο διαχωρισμός του πελατολογίου
  • CRM: Τι επιδιώκει
  • Στρατηγική CRM
  • CRM: Αναγνώριση πελατών
  • Τα 4 είδη πελατών, πώς τα αναγνωρίζουμε και πως τα προσεγγίζουμε
  • Θετική προσέγγιση των πελατών
  • Αξιολόγηση / κατηγοριοποίηση πελατών
  • BAZ MATRIX (κατηγοριοποίηση του πελατολογίου)
  • Αφοσίωση των πελατών σας
  •  - φαινόμενα που μειώνουν την αφοσίωσή τους
  • - γιατί εγκαταλείπουν μια μάρκα
  • Ενδιαφέρον για τον πελάτη & ποιότητα εξυπηρέτησης
  • Στρατηγική προσέγγιση πελατείας & αποτελέσματα
  • Χτίζοντας τη σχέση με τον πελάτη
  • Διακράτηση πελατείας και αφοσίωση ειδικά στους Μεγάλους Πελάτες.

8η  ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Διαπραγματεύσεις & Διαχείριση Συγκρούσεων

 Διάρκεια: 8 ώρες
Εισηγητής: Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου, B. Commerce, B. Economics, M.B.A.

Ανάλυση Θεματικής Ενότητας:

  • Η Τρισδιάστατη προετοιμασία της.
  • Ο σκληρός Πυρήνας της διαπραγμάτευσης και πως προετοιμάζεται
  • Ποια να είναι η Αρχική μου θέση?
  • Πως κατοχυρώνω το  Στόχο μου?
  • Το σημείο Αντίστασης, ο Κόκκινος Διακόπτης και το Αγκυροβόλι
  • Οι πέντε (5) Στρατηγικές της
  • Τεχνικές, Τακτικές, Κόλπα, Ελιγμοί και Μανούβρες
  • Τακτικές Επίθεσης, Άμυνας, Προσέγγισης και τα “Βρόμικα Κόλπα”
  • Δεκάδες Τεχνικές, Τακτικές, Κόλπα, Ελιγμοί και Μανούβρες
  • Διαπροσωπική, Τηλεφωνική και Ηλεκτρονική διαπραγμάτευση
  • Τα 13 Ψυχολογικά λάθη των διαπραγματευτών

9η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Στρατηγική Σκέψη & Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων

Διάρκεια: 6 ώρες
Εισηγητής: Νικόλαος Μπαζιώνης, Business Consultant & Trainer
Ανάλυση Θεματικής Ενότητας:

  • Εισαγωγή στη Στρατηγική των Επιχειρήσεων
  • Ανάλυση Εταιρικής λειτουργίας και ορισμός της Επιχείρησης μας
  • Η σημασία της στρατηγικής
  • Γιατί οι Εταιρείες Αποτυγχάνουν στην υλοποίηση των Στρατηγικών ;
  • Οι Βασικές Αρχές των Εταιρειών που Προσανατολίζονται βάση Στρατηγικών αποφάσεων
  • Τα 5 Ρs του Mintzberg
  • Στρατηγικές για αντιμετώπιση ύφεσης
  • Στρατηγικές επίτευξης στρατηγικού πλεονεκτήματος
  • Ο φαύλος κύκλος της επιτυχημένης διοίκησης , ξανά και ξανά…
  • Οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας στο Business Plan
  • MOST, SWOT, και PEST analysis
  • Ανάλυση και εφαρμογή των παραπάνω αναλύσεων με ιστορικά παραδείγματα
  • Boston Matrix, και Benchmarking, χρήσιμα εργαλεία για το positioning της επιχείρησης μας
  • Εφαρμογή της στρατηγικής, και πιθανές διορθώσεις / επεμβάσεις.
  • Παρακολούθηση της στρατηγικής και βάζοντας Balance scorecards.
  • Case studies επιτυχημένων στρατηγικών.


10η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επικοινωνίας & Παρουσιάσεων

Διάρκεια: 8 ώρες
Εισηγητής: Νικόλαος Μπαζιώνης, Business Consultant & Trainer
Ανάλυση Θεματικής Ενότητας:

Ποιο είναι το ακροατήριο σας

Θέστε τον στόχο σας και έχετε τον κατά νου

Στόχοι παρουσίασης σας;

Προετοιμασία για τη Παρουσίαση

Μορφή της παρουσίασης σας

Υλικό και προετοιμασία

Η 1η εντύπωση, εισαγωγή, και πάθος!!!

Τα 9 βήματα των Αποτελεσματικών παρουσιάσεων

Οι 11 εντολές για την επιτυχημένη παρουσίαση

  • Λογική Δομή Και Ροή
  • Τα χαρακτηριστικά του Πελάτη, του Αγοραστή, της Κατηγορίας
  • Ενισχύστε τις Ανάγκες του BrandΑναγνωρίστε τις Ευκαιρίες των Brands
  • Κρατήστε τα brands “ζωντανά”
  • Ο Καταναλωτής / Αγοραστής είναι Βασιλιάς
  • Χαρακτηριστικά όχι μόνο Δεδομένα
  • Μην ξεχνάτε το προωθητικό υλικό
  • Εστιάστε στα Οφέλη και όχι στα Χαρακτηριστικά
  • Μην ξεχάσετε να κλείσετε τη συμφωνία
  • Φέρτε το αποτέλεσμα εντυπωσιάζοντας

Case studies και Role playing

 

Μεθοδολογία Προγράμματος

Τα μαθήματα είναι ειδικά προσαρμοσμένα και επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν στην δημιουργία και ανάπτυξη Start-Up εταιρειών  καθώς και στον τρόπο με τον οποίο ο εκάστοτε επιχειρηματίας θα καταφέρει να  διαφοροποιηθεί μέσω της καινοτομίας και να ανελιχθεί  σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η καινοτόμος μεθοδολογία διδασκαλίας διαφοροποιείται από την παραδοσιακή διδασκαλία, συνδέοντας τις κλασικές διαλέξεις με διάφορες καινοτόμες μεθόδους μάθησης (π.χ., μελέτες περιπτώσεων, παιχνίδια ρόλων, προσομοιώσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος) και παρέχοντας πλούσιο υποστηρικτικό υλικό (π.χ., εξειδικευμένα άρθρα, βίντεο, σχετικούς ιστότοπους), στο οποίο οι συμμετέχοντες μπορούν να ανατρέξουν προκειμένου να ενημερωθούν περαιτέρω. Αυτές οι πρωτοποριακές μέθοδοι διδασκαλίας προσφέρουν πολλαπλά επίπεδα μάθησης, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τη θεματολογία που πραγματεύονται οι εκπαιδευτικές ενότητες και να εφαρμόσουν τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει σε πραγματικά θέματα/προβλήματα.

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το academy, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: [email protected]