Επιμέλεια: Α. Τσιμπλάκης, Φ. Ζώης, Δ. Αλεξάκη, Τ. Ηγουμενίδη, Λ. Καλαμαρά, Μ. Λίτσης, Λ. Χρυσανθοπούλου, Α. Αγγελοπούλου, Α. Ντόκας

Νέο μοντέλο ολοκληρωμένης ψηφιακής εξυπηρέτησης

Πέμπτη, 03 Φεβρουαρίου 2022 04:10
UPD:04/02/2022 10:15
A- A A+

ΕΥΔΑΠ: Λύσεις προσαρμοσμένες στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών

Στην ΕΥΔΑΠ εμπλουτίζουμε συνεχώς το εύρος των ηλεκτρονικών μας υπηρεσιών, με γνώμονα την άμεση και αποτελεσματι- κή εξυπηρέτηση του πελάτη, δημιουργώντας για εκείνον μία phygital εμπειρία.

Ιδιαίτερα την περίοδο της πανδημίας αναπτύχ- θηκαν ψηφιακές λύσεις προσαρμοσμένες στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών, εξα- σφαλίζοντας παράλληλα την αδιάλειπτη ανταπό- κριση της Εταιρείας.

Σήμερα, μέσω του eΕΥΔΑΠ - του ηλεκτρονι- κού καταστήματος της ΕΥΔΑΠ- οι καταναλωτές κατά την εγγραφή τους ανακαλύπτουν περισσότε- ρες δυνατότητες και οφέλη που διευκολύνουν ση- μαντικά την καθημερινότητά τους, πραγματοποιώντας πλήθος αιτημάτων και συναλ- λαγών από την άνεση του σπιτιού τους, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, όπως ακριβώς θα συνέβαινε κατά την επίσκεψή τους σε ένα από τα Περι- φερειακά Κέντρα της ΕΥΔΑΠ.

Συγκεκριμένα, μέσα από το eΕΥΔΑΠ οι χρήστες αποκτούν πρόσβαση και πλήρη έλεγχο στη διαχεί- ριση των παροχών των ακινήτων τους, προχωρούν σε πληρωμή των λογαριασμών τους ή διακανονι- σμού των οφειλών τους και εξόφληση των δόσεων. Επίσης, ενημερώνουν τα στοιχεία τους σε περίπτω- ση μεταβολής και υποβάλλουν αίτημα για την υπα- γωγή τους στα ειδικά τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ (επαγγελματικό, φιλανθρωπικό, πολυτέκνων, υπε- ρηλίκων) ή στο Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο, παρακο- λουθώντας την πορεία τους ηλεκτρονικά.

Ακόμη, έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν εξατομικευμένες ενημερώσεις μέσω sms, σε περίπτω- ση υψηλών καταναλώσεων και μέσω της υπηρε- σίας eBILL να ενεργοποιήσουν την αποστολή ηλεκτρονικού λογαριασμού, καταργώντας τον έντυπο και μειώνοντας έτσι το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Μάλιστα στην ΕΥΔΑΠ, στο πλαίσιο της καμπά- νιας «Μαζί θα κάνουμε το χαρτί οξυγόνο», για κάθε 5 λογαριασμούς που καταργούνται, φυτεύου- με ένα δέντρο σε συνεργασία με τη we4all.Ένα ακόμη βήμα, προς την ολοκληρωμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση για κάθε πελάτη, κάνει η ΕΥΔΑΠ με τη νέα αναβαθμισμένη εφαρμογή EYDAPP, για smartphones και tablet, που έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι καταναλωτές, απολαμβάνοντας μία νέα εμπειρία βασισμένη στο User Experience (UX) - Αρκεί να κατεβά- σουν εκ νέου την εφαρμογή που ταιριάζει στο λογι- σμικό τους, iOS ή Android.

Τέλος, τώρα το EYDAPP διατίθεται και στα Αγ- γλικά με νέες διαδραστικές οδηγίες, ενώ το minisite της Εφαρμογής πληροί τις προδιαγραφές για Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, όπως ορίζονταιαπό τις οδηγίες προτύπου WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.0. Level AΑ.

Μείνετε συντονισμένοι μέσα από τις επίσημες σελίδες της ΕΥΔΑΠ στα social media Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter και Υoutube

 

Χρησιμοποιήστε τα πλήκτρα ← → για να πλοηγηθείτε