Ο ΟΤΕ και η COSMOTE συνέχισαν και το 2014 την πελατοκεντρική πολιτική που θέλει τους πελάτες και τις ανάγκες τους να βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε απόφασης και στρατηγικής του Ομίλου.
Ο ΟΤΕ και η COSMOTE συνέχισαν και το 2014 την πελατοκεντρική πολιτική που θέλει τους πελάτες και τις ανάγκες τους να βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε απόφασης και στρατηγικής του Ομίλου.
Στόχος του ΟΤΕ και της COSMOTE είναι η καθημερινή βελτίωση και η ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών των πελατών τους, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης και παρέχοντας ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες και λύσεις. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία των εταιρειών εκφράζεται με κάθε ευκαιρία, σε κάθε προϊόν και υπηρεσία που αναπτύσσουν και σε κάθε στιγμή της επικοινωνίας με τον πελάτη.
Το 2014, η επιτυχία της προσπάθειας αυτής αποδεικνύεται από την επίλυση, εντός δύο ημερών, του 80% των παραπόνων, από την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών COSMOTE, από την 1η θέση που κατέκτησε ο OTE στην κατηγορία «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας» στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και από τα θετικά αποτελέσματα των ερευνών ικανοποίησης των πελατών.
Η εξυπηρέτηση των πελατών, ειδικά σε δύσκολες περιόδους, όπως αυτή που διανύουμε τα τελευταία χρόνια, και η ανθρώπινη επαφή, έχουν ακόμα μεγαλύτερη αξία και δύναμη να αλλάξουν την καθημερινότητα όλων και να διασφαλίσουν μία στενή και εποικοδομητική σχέση με τους πελάτες.
Παράλληλα, ο ΟΤΕ και η COSMOTE εφαρμόζουν υπεύθυνες πρακτικές στο marketing, επικοινωνούν με σαφή, απλό και διάφανο τρόπο τα ζητήματα τιμολόγησης των προϊόντων και υπηρεσιών τους και παρέχουν προϊόντα και υπηρεσίες που φέρουν τις κατάλληλες σημάνσεις που απαιτούνται από τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Περισσότερες πληροφορίες για τις επιδόσεις του ΟΤΕ και της COSMOTE, για την οικονομία την κοινωνία και το περιβάλλον, το 2014, επισκεφθείτε το site του νέου διαδραστικού Απολογισμού Βιώσιμης Ανάπτυξης ΟΤΕ-COSMOTE 2014 www.ote.gr/web/cr2014/.
* Περιεχόμενο Χορηγού