Τεχνολογία-Επιστήμη
Τετάρτη, 26 Αυγούστου 2015 17:45

Πρεμιέρα για το YouTube Gaming

Τη μεγάλη του πρεμιέρα πραγματοποιεί σήμερα Τετάρτη το YouTube Gaming- η εξειδικευμένη πλατφόρμα του YouTube για gaming υλικό, με έμφαση στο live stream.

Τη μεγάλη του πρεμιέρα πραγματοποιεί σήμερα Τετάρτη το YouTube Gaming- η εξειδικευμένη πλατφόρμα του YouTube για gaming υλικό, με έμφαση στο live stream.

Το άνοιγμα της υπηρεσίας- που θα περιλαμβάνει εφαρμογή και ιστοσελίδα- είναι προγραμματισμένο για τις 20:00 ώρα Ελλάδας, με σκοπό- όπως ανέφερε η Google στο BBC- την αντιμετώπιση του φαινομένου του «κατακερματισμού» στον χώρο: Χρήστες του Ίντερνετ από όλο τον κόσμο περνούν δισεκατομμύρια ώρες παρακολουθώντας βίντεο από gaming YouTubers όπως ο Φέλιξ Κέλμπεργκ (PewDiePie), ο οποίος έχει και τους περισσότερους followers στο YouTube. Αναλυτές εκτιμούν ότι με αυτή την κίνηση η Google «πετάει το γάντι» σε αντίπαλες υπηρεσίες όπως το Twitch και το Daily Motion.

Όπως είπε στο BBC ο Ράιαν Γουάιατ, επικεφαλής gaming του YouTube, σκοπός είναι η δημιουργία ενός «one stop shop» για όλο το gaming υλικό. «Αυτή τη στιγμή η εμπειρία είναι κατακερματισμένη.

Οι χρήστες πηγαίνουν σε διαφορετικά μέρη για ζωντανό υλικό και στο YouTube για video on demand. Έχουμε εκπληκτικούς gamers που δεν κάνουν ακόμα live stream. Τώρα έχουν αυτή την ευκαιρία».

Τεράστιοι αριθμοί χρηστών/ gamers συρρέουν κάθε μέρα σε υπηρεσίες σαν το Twitch, που έχει γίνει η δημοφιλέστερη πλατφόρμα για gamers που θέλουν να κάνουν ζωντανές μεταδόσεις.

Το YouTube και η Google επιθυμούν να αμφισβητήσουν αυτά τα πρωτεία, και «ποντάρουν» στην απήχηση που έχει το YouTube γενικότερα.Οι gamers αποτελούν μεγάλη και ισχυρή μερίδα των χρηστών του, με τα 10 δημοφιλέστερα channels να «παράγουν» 2,2 δισ. video views μηνιαίως, όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Guardian, που επικαλείται στοιχεία της OpenSlate.

Σημειώνεται ότι το Twitch ανήκει στην Amazon, που το είχε αγοράσει για σχεδόν ένα δισ. δολάρια. Στα τέλη του 2014 είχε 100 εκατ. viewers μηνιαίως, καθώς και 1,5 εκατ. broadcasters, με 10.000 εξ αυτών να βγάζουν χρήματα από τις διαφημίσεις στα κανάλια τους.