Σε 20.000 υπολογίζει ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία και δεσμεύεται ότι θα γίνει το παν «για να αντιμετωπιστεί μια εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση». Μιλώντας στην ΕΡΤ1 ο κ. Μπαλτάς είπε ότι οι δυσκολίες είναι μεγάλες «γιατί τα λεφτά λείπουν» και οι μόνιμοι διορισμοί για τους οποίους έχει δεσμευθεί η κυβέρνηση έχουν καθυστερήσει.
Σε 20.000 υπολογίζει ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία και δεσμεύεται ότι θα γίνει το παν «για να αντιμετωπιστεί μια εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση».
Μιλώντας στην ΕΡΤ1 είπε ότι οι δυσκολίες είναι μεγάλες «γιατί τα λεφτά λείπουν» και οι μόνιμοι διορισμοί για τους οποίους έχει δεσμευθεί η κυβέρνηση έχουν καθυστερήσει.
Δεδομένου ότι για να γίνουν οι προσλήψεις πρέπει να ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία και να δημοσιευθεί προκήρυξη, οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί δεν θα είναι τον Σεπτέμβριο στα σχολεία, τα οποία θα ανοίξουν και φέτος με αναπληρωτές.
Πάντως, ο κ. Μπαλτάς τόνισε ότι απόλυτη προτεραιότητα είναι να μπει το παιδί στην τάξη την πρώτη μέρα του σχολείου και να έχει καθηγητή εκεί.
Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας, οι μισές περίπου κενές θέσεις μπορούν να καλυφθούν μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ. Για τα υπόλοιπα κενά θα αναζητηθούν πιστώσεις σε συνεργασία με τον υπουργό Οικονομίας Γιώργο Σταθάκη.
Ερωτηθείς αν είναι στις σκέψεις του υπουργείου η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, απάντησε ότι δεν θέλει να δεσμευθεί με ένα ναι ή όχι σε μια τέτοια δύσκολη ερώτηση.
«Η χώρα βρίσκεται σε κρίση όλοι πρέπει να βάλουμε τον όβολο μας για να ξεπεραστεί η κρίση. Αν χρειαστεί ένας δάσκαλος να κάνει μια ή δυο ώρες παραπάνω ως συμβολή στο ξεπέρασμα της κρίσης νομίζω ότι θα το δεχθεί. Ο καθένας οφείλει να συμβάλει με τον τρόπο του για να ξεπεραστεί η κρίση», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σχετικά με το πολυνομοσχέδιο, το οποίο εξακολουθεί να δέχεται σφοδρή κριτική από την αντιπολίτευση είπε ότι έχει σταλεί στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και πορεύεται προς την επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, ώστε να ακολουθήσει την κοινοβουλευτική οδό.
Ο υπουργός Παιδείας σημείωσε ότι δεν καταλαβαίνει το λόγο για τον οποίο το νομοσχέδιο αποτελεί casus belli και υποστήριξε ότι ο τόσος θόρυβος οφείλεται σε παρανόηση και διαστρέβλωση.
«Δεν καταλαβαίνω τι είναι εκείνο το φοβερό στο πολυνομοσχέδιο που δημιουργεί το casus belli», πρόσθεσε και υποστήριξε ότι με συζήτηση μπορούν όλες οι κατηγορίες να εκπέσουν.