Στην πρώτη της πλήρη αγωνιστική χρονιά, η ADAC Opel Rallye Junior Team με το Opel ADAM R2 έχει ήδη κατακτήσει πανηγυρικά το FIA ERC Junior. Με τη δεύτερη θέση τους στο auto24 Rally Estonia, ο Emil Bergkvist (21, από το Torsaker) και ο συνοδηγός του Joakim Sjoberg (29, από το Osmo) ήδη κέρδισαν τον τίτλο στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία του Junior Rallye ένα γύρο πριν το τέλος της σεζόν. «Έχω μείνει άναυδος» δήλωσε πανευτυχής ο Bergkvist.
Στην πρώτη της πλήρη αγωνιστική χρονιά, η ADAC Opel Rallye Junior Team με το Opel ADAM R2 έχει ήδη κατακτήσει πανηγυρικά το FIA ERC Junior. Με τη δεύτερη θέση τους στο auto24 Rally Estonia, ο Emil Bergkvist (21, από το Torsaker) και ο συνοδηγός του Joakim Sjoberg (29, από το Osmo) ήδη κέρδισαν τον τίτλο στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία του Junior Rallye ένα γύρο πριν το τέλος της σεζόν. «Έχω μείνει άναυδος» δήλωσε πανευτυχής ο Bergkvist.
«Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συνέβαλαν σε αυτή την επιτυχία, πρωτίστως την Opel Motorsport και όλη την ομάδα που μας έδωσαν ένα φανταστικό αυτοκίνητο. Και ασφαλώς το συνοδηγό μου Jocke – που χωρίς την άψογη δουλειά του όλο αυτό δεν θα ήταν εφικτό. Το ERC Junior είναι απίστευτα ανταγωνιστικό και μόνο μία τέλεια ομάδα που τερματίζει κάθε φορά στις πρώτες θέσεις έχει ελπίδα να το κερδίσει. Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω!»
Εκτός από την ταχύτητά του στο εξαιρετικά γρήγορο χωμάτινο ράλι της Εσθονίας, ο Bergkvist έκλεψε την παράσταση με μία εντυπωσιακή και έξυπνη στρατηγική. Οι δύο Σουηδοί διατήρησαν μία θέση στο top 3 σε όλες τις ειδικές χωρίς να παίρνουν παράλογα ρίσκα για τους ίδιους και το ADAM R2 τους. Και δεν άφησαν την ποινή των 10 δευτερολέπτων που πήραν στην αρχή του ράλι να τους αποδιοργανώσει. Ο Bergkvist δήλωσε, «Γρήγορα βρήκαμε ένα καλό ρυθμό και μπορέσαμε να επιτεθούμε χωρίς να ρισκάρουμε. Το αυτοκίνητο για μία φορά ακόμα πήγαινε ‘ρολόι’. Το έχω ήδη πει και θα το ξαναπώ: το Opel ADAM R2 είναι το καλύτερο αυτοκίνητο ράλι σε αυτή την κατηγορία σήμερα.»
Επίσης λαμβάνοντας υπόψη τα δύο ακυρωμένα αποτελέσματα, οι Bergkvist/Sjoberg έχουν συνολικά 128 βαθμούς, που δεν μπορεί να πλησιάσει κανείς από τους αντιπάλους τους. Έτσι, ο τελικός της σεζόν, το Barum Rallye στην Τσεχία το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Αυγούστου θα είναι απλά μία ‘παράσταση’ για τους δύο πρωταθλητές.
Ο Διευθυντής της Opel Motorsport Jörg Schrott είπε εκθειάζοντας τους οδηγούς: «Δεν μπορούμε παρά να επιδοκιμάσουμε τις εξαιρετικές επιδόσεις των Emil και Joakim ολόκληρη τη σεζόν. Αυτοί πρωτοστάτησαν σε όλους τους αγώνες και κατέκτησαν έξυπνα τον τίτλο. Πολλά μπράβο σε όλη την ADAC Opel Rallye Junior Team.
Η απόλυτη αφοσίωση και το εκπληκτικό ομαδικό πνεύμα ήταν το μυστικό της επιτυχίας. Και ασφαλώς είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για το ADAM R2 μας που απέδειξε την ικανότητά του να κερδίζει υπό όλες τις συνθήκες. Η διασφάλιση του τίτλου νωρίτερα σε αυτό το σκληρό πρωτάθλημα την πρώτη πλήρη σεζόν ξεπερνά κατά πολύ τις προσδοκίες μας. Είναι απλά φανταστικό!»
Ο Marijan Griebel (26, από το Hahnweiler) με συνοδηγό τον Stefan Clemens (29, από το Thailen) τερμάτισαν στο απαιτητικό ράλι της Βαλτικής στην έκτη θέση, ένα ισχυρό αποτέλεσμα που τους δίνει ανοίγει το δρόμο για τη δεύτερη θέση του FIA ERC Junior στον τελευταίο αγώνα της Τσεχίας. «Ήταν ένα από τα σκληρότερα ράλι στη μέχρι τώρα καριέρα μου,» παραδέχτηκε ο Griebel. «Είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα. Πολλές ομάδες έδειξαν πόσο δύσκολο ήταν να οδηγείς γρήγορα εδώ και πόσο εύκολο να κάνεις λάθος. Κινηθήκαμε ανοδικά κατά τη διάρκεια του ράλι και μαζέψαμε και πάλι πλούσια εμπειρία στο χώμα. Και ασφαλώς είμαι ενθουσιασμένος με τους Emil και Jocke: αυτοί και ολόκληρη η ADAC Opel Rallye Team κέρδισαν επάξια μία θέση στην κορυφή.»
Αντίθετα, ο Πολωνός Aleks Zawada και η Γαλλίδα συνοδηγός του Cathy Derousseaux στάθηκαν άτυχοι με το ιδιωτικής συμμετοχής ADAM R2 τους. Οι νικητές του Ypres Rallye χτύπησαν σε πέτρα στην τέταρτη ειδική που εκσφενδονίστηκε στην πίστα από προπορευόμενο αυτοκίνητο. Από το χτύπημα έσπασε μία ανάρτηση και τα εξαρτήματά της τρύπησαν το κάρτερ λαδιού.
Την επόμενη μέρα, οι Zawada/Derousseaux αγωνίστηκαν στο δεύτερο σκέλος με το επισκευασμένο τους αυτοκίνητο αλλά και πάλι αναγκάστηκαν να σταματήσουν. Το ψυγείο βούλωσε προκαλώντας υπερθέρμανση στο ADAM R2 και καταστρέφοντας όλες τις ελπίδες για ένα τερματισμό.