Τεχνολογία-Επιστήμη
Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2015 13:32

Moneypenny: Μια ψηφιακή αλλά «ανθρώπινη» υπηρεσία βοηθείας στο Facebook

Η Moneypenny (Μάνιπενι) είναι ένας από τους πιο γνωστούς χαρακτήρες των ταινιών του Τζέιμς Μποντ: Η γραμματέας στα κεντρικά με την οποία είναι πάντα σε εξέλιξη ένα αέναο φλερτ- η οποία, όπως δείχνουν τα πράγματα, έδωσε το όνομά της σε μια νέα υπηρεσία που δοκιμάζει το Facebook, συνδεδεμένη με το Messenger, που θα βοηθά τον χρήστη σε έρευνες πάνω σε προϊόντα και αγορές.

Η Moneypenny (Μάνιπενι) είναι ένας από τους πιο γνωστούς χαρακτήρες των ταινιών του Τζέιμς Μποντ: Η γραμματέας στα κεντρικά με την οποία είναι πάντα σε εξέλιξη ένα αέναο φλερτ- η οποία, όπως δείχνουν τα πράγματα, έδωσε το όνομά της σε μια νέα υπηρεσία που δοκιμάζει το Facebook, συνδεδεμένη με το Messenger, που θα βοηθά τον χρήστη σε έρευνες πάνω σε προϊόντα και αγορές.

Η διαφορά με άλλους ψηφιακούς βοηθούς, όπως το Siri της Apple, η Cortana της Microsoft, το Google Now και άλλα είναι ότι, αντί για «έξυπνους» αλγορίθμους, η βοήθεια έρχεται από πραγματικούς ανθρώπους. Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Guardian, πρόκειται για ένα σύστημα «θυρωρού», φέρνοντας τον χρήστη σε επαφή με ανθρώπους – εργαζομένους/ προσωπικό, που αναλαμβάνει την εξυπηρέτησή του.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του The Information, στην παρούσα φάση το σύστημα δοκιμάζεται εσωτερικά, και μάλλον θα αποτελέσει τμήμα της προσπάθειας του Facebook να προσελκύσει χρήστες εκτός του άμεσου οικοσυστήματός του (προσπάθεια στην οποία εντάσσονται και οι αγορές του WhatsApp και του Instagram).