Στα οnline σούπερ μάρκετ και τα e-shops για τις αγορές ειδών πρώτης ανάγκης και βρεφικής φροντίδας στράφηκαν οι Έλληνες καταναλωτές, εν μέσω της «θύελλας» που έχει προκληθεί από το bank run και την επιβολή κεφαλαιακών ελέγχων.
Στα οnline σούπερ μάρκετ και τα e-shops για τις αγορές ειδών πρώτης ανάγκης και βρεφικής φροντίδας στράφηκαν οι Έλληνες καταναλωτές, εν μέσω της «θύελλας» που έχει προκληθεί από το bank run και την επιβολή κεφαλαιακών ελέγχων.
Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, σύμφωνα με μετρήσεις της Convert Group eBusiness Consulting, προκειμένου να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της ρευστότητας των τραπεζών, οι Έλληνες επέλεξαν τα e-shops, με αποτέλεσμα, εντός του Σαββατοκύριακου, να καταγραφεί πολύ μεγάλη αύξηση στα online σούπερ μάρκετ και όσα e-shops πουλούσαν είδη πρώτης ανάγκης και βρεφικής φροντίδας. Οι καταναλωτές έκαναν μαζικές παραγγελίες, κυρίως την Κυριακή, για να εξασφαλίσουν ότι έχουν αποθέματα σε βασικά είδη. Σε αυτές τις κατηγορίες παρατηρήθηκε και μεγάλη αύξηση στο μέσο καλάθι, πέρα από τον αριθμό των αγορών.
Σύμφωνα πάντα με την ίδια πηγή, όσον αφορά τις μεθόδους πληρωμών, στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας, οι παραγγελίες των καταναλωτών έγιναν και με πιστωτικές κάρτες, αλλά ο πιο δημοφιλής τρόπος παρέμεινε η αντικαταβολή. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της συμβουλευτικής ομάδας της Convert Group, οι online πληρωμές μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών θα αυξηθούν, καθότι θα υπάρχει μικρή ρευστότητα σε μετρητά στους καταναλωτές.
Συνολικά, όπως παρατηρεί η εταιρεία, οι εξελίξεις σχετικά με το δημοψήφισμα και τη ρευστότητα των τραπεζών έφεραν αναταράξεις στις online αγορές των Ελλήνων από ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία ήταν σε λειτουργία όλο το Σαββατοκύριακο. Η πτώση των αγορών από e-shops ήταν 40% σε κλάδους, όπως online fashion, online beauty, online houseware, online pharmacy.