«Παθιασμένους, με πολλές γνώσεις συντάκτες» αναζητεί η Apple, προκειμένου να τη βοηθούν να βρίσκει και να παρέχει τα σημαντικότερα εθνικά, διεθνή και τοπικά νέα, στο πλαίσιο της επερχόμενης νέας υπηρεσίας της, Apple News.
«Παθιασμένους, με πολλές γνώσεις συντάκτες» αναζητεί η Apple, προκειμένου να τη βοηθούν να βρίσκει και να παρέχει τα σημαντικότερα εθνικά, διεθνή και τοπικά νέα, στο πλαίσιο της επερχόμενης νέας υπηρεσίας της, Apple News.
Η εταιρεία φαίνεται πως δίνει έμφαση στο ανθρώπινο στοιχείο όσον αφορά στo Apple News, καθώς, όπως διευκρινίζεται στη σχετική ανακοίνωση/ αγγελία, οι εν λόγω δημοσιογράφοι θα πρέπει να έχουν «εξαιρετικά ένστικτα για breaking news, αλλά να είναι εξίσου ικανοί να αναγνωρίζουν πρωτότυπες, ελκυστικές ιστορίες που δεν μπορούν να εντοπιστούν από αλγορίθμους».
Μέσω της χρήσης δημοσιογράφων, η Apple φαίνεται να ακολουθεί διαφορετικό μονοπάτι από ό,τι άμεσοι ανταγωνιστές όπως το Flipboard και το Facebook -που πρόσφατα προέβη σε νέες ανακοινώσεις σχετικά με τη στροφή του προς την ειδησεογραφία- που χρησιμοποιούν αλγορίθμους για να αποφασίζεται ποιες ιστορίες προβάλλονται στα newsfeeds των χρηστών.
Σημειώνεται ότι μέχρι τώρα το Newsstand της εταιρείας δεν είχε σημειώσει ιδιαίτερη επιτυχία- και ο αντικαταστάτης του προορίζεται να είναι το Apple News, που παρέχει νέες δυνατότητες τόσο στους «πελάτες» (που θα μπορούν να βλέπουν μια ενιαία ροή υλικού) όσο και τους «παραγωγούς υλικού» (εκδότες, συντάκτες κτλ).
Το News θα εγκαθίσταται αυτόματα σε εκατοντάδες εκατομμύρια συσκευές και θα έχει πλεονέκτημα έναντι σε «τρίτες» εφαρμογές λόγω της ενσωμάτωσής του στο iOS 9. Παράλληλα, σε σχετικά δημοσιεύματα (Guardian, The Next Web) υπογραμμίζεται πως με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία θα επωφελείται με έναν έξτρα τρόπο: ιστορίες που δεν «συμφέρουν» την Apple θα είναι δυνατόν να μην προβάλλονται ιδιαίτερα.