Στην «αρένα» των υπηρεσιών music streaming εισέρχεται η Apple, αποκαλύπτοντας στο πλαίσιο της συνδιάσκεψης WWDC το απόγευμα (ώρα Ελλάδας) της Δευτέρας το Apple Music.
Στην «αρένα» των υπηρεσιών music streaming εισέρχεται η Apple, αποκαλύπτοντας στο πλαίσιο της συνδιάσκεψης WWDC το απόγευμα (ώρα Ελλάδας) της Δευτέρας το Apple Music. «Έχουμε μία μακρά σχέση με τη μουσική» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, «Και η μουσική έχει μια πλούσια ιστορία αλλαγών, σε κάποιες από τις οποίες είχαμε ρόλο κι εμείς».
Η υπηρεσία θα συνδυάζει τα downloads μουσικής, το streaming radio και το music streaming σε μία εφαρμογή, ενώ «υπόσχεται» ότι θα «μαθαίνει» τα γούστα του χρήστη και θα του προτείνει ανάλογα τραγούδια- όχι όμως «απλά» από «έξυπνους» αλγορίθμους, αλλά από ειδικούς που «ξέρουν και αγαπούν τη μουσική», οι οποίοι θα συντάσσουν λίστες.
Όπως αναφέρει το TheVerge, δυνατό κομμάτι της υπηρεσίας θα είναι το δωρεάν streaming radio, με τον «σταθμό»/ «υπηρεσία DJ» BeatsOne, και διαθεσιμότητα σε 100 χώρες. Το ραδιόφωνο της Apple θα παρέχει μουσική 24 ώρες το 24ωρο, ενώ παράλληλα θα είναι διαθέσιμη για download η τεράστια λίστα του iTunes.
Το μεγάλο ερώτημα που προκύπτει είναι εάν η Αpple είναι σε θέση να διαφοροποιηθεί επαρκώς για να κερδίσει σε μια «αρένα» όπου μέχρι τώρα κυριαρχεί το Spotify, με τους 60 εκατ. χρήστες και τα 15 εκατ. επί πληρωμή συνδρομητές της. Για αυτόν τον λόγο – όπως αναφέρεται στο σχετικό δημοσίευμα του TechCrunch- το Apple Music αναμένεται να εμφανιστεί και στο Android.
Όσον αφορά στο συνδρομητικό του μοντέλο, η μηνιαία συνδρομή είναι 9,99 δολάρια, ενώ υπάρχει δωρεάν περίοδος δοκιμής διάρκειας τριών μηνών. Ακόμη, ένα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό θα είναι η δυνατότητα διασύνδεσης με τους καλλιτέχνες μέσω του Connect, που «τραβά» όλο το social media content (Facebook, Twitter, Instagram) σε ένα portal.