Αύξηση 16% στις πωλήσεις σημείωσε το πρώτο τρίμηνο του 2015 στην Ελλάδα η αυτοκινητοβιομηχανία Volvo, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, με την ελληνική αγορά αυτοκινήτου να κινείται συνολικά στο +4%.
Αύξηση 16% στις ταξινομήσεις σημείωσε το πρώτο τρίμηνο του 2015 στην Ελλάδα η αυτοκινητοβιομηχανία Volvo, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, με την ελληνική αγορά αυτοκινήτου να κινείται συνολικά στο +4%.
Οι ταξινομήσεις της Volvo για την περίοδο Ιανουαρίου - Μαρτίου έφθασαν τις 463, έναντι 399 πέρυσι, κάτι που μεταφράζεται σε μερίδιο αγοράς 2,7% για τη Volvo, το μεγαλύτερο που είχε ποτέ η μάρκα στην Ελλάδα.
Με 346 ταξινομήσεις συνολικά, τα V40 και V40 Cross Country, μικρομεσαία χάτσμπακ της Volvo, βρέθηκαν στην πρώτη θέση ανάμεσα στον premium ανταγωνισμό. Κατ’ αυτόν τον τρόπο συνέχισαν την πολύ θετική εμπορική τους παρουσία στην Ελλάδα, όπως αυτή διαμορφώθηκε από την πρώτη στιγμή του λανσαρίσματός τους.
Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική CD κατηγορία, τα S60/V60 βρέθηκαν επίσης στην πρώτη θέση ανάμεσα στα premium, με 92 συνολικά ταξινομήσεις, ενώ η D4 έκδοση των S60/V60 με τους νέους Drive - E δίλιτρους κινητήρες και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, βρέθηκε στην πρώτη θέση όχι μόνο ανάμεσα στα premium αλλά στο συνολικό ανταγωνισμό γενικότερα, ξεπερνώντας ακόμα και μάρκες που παραδοσιακά σημειώνουν σημαντικές ταξινομήσεις στο συγκεκριμένο επίπεδο κυβισμού της κατηγορίας.