Τελείωσε σήμερα, όπως είχε προγραμματιστεί, η απεργία των μηχανοδηγών των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (DB), αν και οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της εταιρείας και του συνδικάτου GDL δεν έχουν σημειώσει καμία πρόοδο.
Τελείωσε σήμερα, όπως είχε προγραμματιστεί, η απεργία των μηχανοδηγών των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (DB), αν και οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της εταιρείας και του συνδικάτου GDL δεν έχουν σημειώσει καμία πρόοδο.
«Παρά το τέλος της απεργίας στα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων υπάρχουν ακόμη προβλήματα. Μεγάλο μέρος των προαστιακών και των περιφερειακών δρομολογίων θα ξεκινήσει να εκτελείται κανονικά στη διάρκεια του απογεύματος. Στόχος είναι η πλήρης αποκατάσταση της κυκλοφορίας τη Δευτέρα», επεσήμανε η DB σε ανακοίνωσή της.
Η επταήμερη απεργία -η όγδοη μέσα σε 10 μήνες- ξεκίνησε τη Δευτέρα, προκειμένου να γίνει διαπραγμάτευση επί αιτημάτων και άλλων εργαζόμενων στους σιδηροδρόμους, όπως μισθολογικές αυξήσεις 5% και μείωση των εβδομαδιαίων ωρών εργασίας από τις 39 στις 37 ώρες.
Η Deutsche Bahn, η οποία απασχολεί 200.000 υπαλλήλους, έχει προσφέρει στους μηχανοδηγούς της μισθολογική αύξηση 4,7% και εφάπαξ καταβολή 1.000 ευρώ. Αρνείται όμως να επιτρέψει στην GDL να διαπραγματευτεί μισθολογικές συμφωνίες για άλλους εργαζόμενους στην εταιρεία πλην των μηχανοδηγών.
Αν δεν υπάρξει καμία κίνηση από την πλευρά της εταιρείας, «τα μέλη μας είναι έτοιμα να κάνουν νέα απεργία», προειδοποίησε ο πρόεδρος του GDL Κλάους Βεσέλσκι σε συνέντευξή του.
Όμως προς το παρόν «η χώρα και οι πελάτες μας αξίζουν μια ανάπαυλα και η Deutsche Bahn μια στιγμή σκέψης για να αντιδράσει», πρόσθεσε.