Auto
Τετάρτη, 06 Μαΐου 2015 20:24

Peugeot: Ανοδική πορεία στην Ελλάδα

Η νέα εποχή της Peugeot, στην Ελλάδα, συνεχίζεται με ανοδική τροχιά πωλήσεων και τους πρώτους μήνες του 2015.  Για το διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου, η premium γαλλική μάρκα βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες της αγοράς με 1.618 ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων και 6,4% μερίδιο αγοράς.

Η νέα εποχή της Peugeot, στην Ελλάδα, συνεχίζεται με ανοδική τροχιά πωλήσεων και τους πρώτους μήνες του 2015.  Για το διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου, η premium γαλλική μάρκα βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες της αγοράς με 1.618 ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων και 6,4% μερίδιο αγοράς.

Στην ανοδική πορεία της Peugeot, σύμφωνα με τους ιθύνοντές της εταιρίας, σημαντικό ρόλο έχει  παίξει η διείσδυσή της στις εταιρικές πωλήσεις, μια αγορά που εμφανίζει αυξητική τάση με ποσοστό 43% επί των συνολικών πωλήσεων (στοιχεία Απριλίου 2015).

Μέσω του τμήματος εταιρικών πωλήσεων, η Peugeot έχει επιλέξει, όπως τονίζεται, αρμοδίως, να προσφέρει ολοκληρωμένες και συμφέρουσες προτάσεις, ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των πελατών της.

Η αξιοπιστία, η ασφάλεια, οι επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, η γκάμα των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων και το χαμηλό κόστος χρήσης των μοντέλων της Peugeot,  σε συνδυασμό με το πακέτο υπηρεσιών που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία συντελούν, σημειώνεται,  σε αυτή την επιτυχία.

Στο πελατολόγιο της Peugeot συγκαταλέγονται οι σημαντικότερες διεθνείς και ελληνικές εταιρείες μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων (RAC), μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και ελεύθεροι επαγγελματίες.