Μια συνέντευξη που είχε παραχωρήσει ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ το 2004 στην τηλεόραση του CNBC ήρθε στην επιφάνεια, με τον νεαρό τότε ιδρυτή του Facebook να εξηγεί ποια ακριβώς είναι η χρησιμότητα του μέσου κοινωνικής δικτύωσης που δημιούργησε.
Μια συνέντευξη που είχε παραχωρήσει ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ το 2004 στην τηλεόραση του CNBC ήρθε στην επιφάνεια, με τον νεαρό τότε ιδρυτή του Facebook να εξηγεί ποια ακριβώς είναι η χρησιμότητα του μέσου κοινωνικής δικτύωσης που δημιούργησε.
Τότε, το Facebook ευελπιστούσε να αποτελέσει συνδετικό κρίκο για τους φοιτητές του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, με τον Ζάκερμπεργκ να επισημαίνει ότι στόχος αρχικά ήταν να προσεγγίσει 400 – 500 άτομα.
«Πλέον έχουμε ξεπεράσει τους 100 χιλιάδες χρήστες, ποιος ξέρει τι θα συμβεί μετά;», διερωτήθηκε ο δημιουργός του Facebook, ο οποίος εξέφραζε την ελπίδα του αυτός ο «διαδικτυακός κατάλογος» να επεκταθεί και σε άλλα Πανεπιστήμια των Ηνωμένων Πολιτειών.
Όπως τόνιζε ο νεαρός Μαρκ, ένα επόμενο βήμα θα ήταν ο σχεδιασμός μερικών εφαρμογών, που θα έκαναν το κοινωνικό δίκτυο πιο «δροσερό».
Σίγουρα, δύσκολα μπορούσε τότε να περάσει από το μυαλό του ότι λίγα χρόνια αργότερα το Facebook θα «κατακτούσε» τον κόσμο, με εκείνον να γίνεται ο μικρότερος σε ηλικία δισεκατομμυριούχος στην ιστορία.