Προτεραιότητα για τον όμιλο Lufthansa χαρακτήρισε την Ελλάδα ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής του ομίλου και μέλος του Συμβουλίου Προϊόντων, Marketing και Πωλήσεων της Lufthansa German Airlines κ. Jens Bischof, στο περιθώριο της παρουσίασης της εταιρείας στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού ΙΤΒ στο Βερολίνο.
Προτεραιότητα για τον όμιλο Lufthansa χαρακτήρισε την Ελλάδα ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής του ομίλου και μέλος του Συμβουλίου Προϊόντων, Marketing και Πωλήσεων της Lufthansa German Airlines κ. Jens Bischof, στο περιθώριο της παρουσίασης της εταιρείας στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού ΙΤΒ στο Βερολίνο.
Εφέτος οι πτήσεις όλων των εταιρειών του Ομίλου (Lufthansa, Swiss, Austrian, Brussels, German Wings) ανέρχονται σε 110 εβδομαδιαίως. H επιβατική κίνηση είναι διαρκώς αυξανόμενη παρά την κρίση στην χώρα και το εντυπωσιακό είναι ότι οι πτήσεις από και προς την Ελλάδα έχουν υψηλότερη πληρότητα από τον μέσο όρο της εταιρείας που κυμαίνεται στο 80%.
Μάλιστα, όπως ανέφερε ο κ. Bischof , αν παρουσιαστεί η ευκαιρία στο μέλλον ενδέχεται η εταιρεία να αυξήσει τις πτήσεις της ή να προσθέσει νέους προορισμούς. Επίσης ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην πιθανότητα η Fraport να αποκτήσει τα 14περιφερειακά αεροδρόμια κάτι που, εκτίμησε ότι, θα οδηγήσει σε επενδύσεις και αναβάθμιση των υποδομών και υπηρεσιών των αεροδρομίων, τονίζοντας ότι, για την Lufthansa αποτελεί το βασικό συστατικό για να προσθέσει νέους προορισμούς, καθώς η εξυπηρέτηση και η ασφάλεια του επιβάτη αποτελούν προτεραιότητα για αυτούς.
Ξεκινώντας την παρουσίαση στην ΙΤΒ ο κ. Bischof τόνισε ότι, το 2015 οι επιβάτες της εταιρείας θα βιώσουν την καλύτερη Lufthansa όλων των εποχών, αφού εντός του έτους θα ολοκληρωθεί επένδυση δισεκατομμυρίων που ξεκίνησε πριν 3,5 χρόνια για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και του εξοπλισμού της καμπίνας των αεροσκαφών με στόχο η γερμανική εταιρεία να γίνει η πρώτη δυτική αεροπορική εταιρεία 5 αστέρων.
Από το 2011 που ξεκίνησε η αναβάθμιση του στόλου επενδύθηκε 1,5 δισ. ευρώ, 39.000 θέσεις αποκαταστάθηκαν ή τροποποιήθηκαν στα 106 αεροσκάφη μακρινών αποστάσεων.
Tρεις νέες επιλογές ναύλων: Light, Classic, Flex
Οι τρεiς νέες επιλογές ναύλων θα διατεθούν για διαδρομές εντός της Γερμανίας και της Ευρώπης και αφορούν τους πελάτες που θέλουν να ταξιδέψουν στην οικονομική θέση.
Πιο συγκεκριμένα, η Light επιλογή είναι ιδανική για τους επιβάτες που ταξιδεύουν μόνο με χειραποσκευή. Η Classic επιλογή επιτρέπει στους επιβάτες την μεταφορά μίας αποσκευής και τη δυνατότητα να κλείσουν τη θέση που επιθυμούν την ώρα της κράτησης.
Τελος με την Flex επιλογή ο επιβάτης θα μπορεί να απολαύσει πολλές υπηρεσίες και τη δυνατότητα να κάνει rebook χωρίς κόστος και ή να ακυρώσει την κράτηση με επιστροφή κάποιου ποσού.
Πέντε νέοι προορισμοί
Από το ερχόμενο φθινόπωρο η Lufthansa θα προσθέσει 15 εβδομαδιαίες πτήσεις σε ονειρεμένους προορισμούς, όπως: Τάμπα, Κανκούν, Παναμάς, Μάλε (Μαλδίβες) και Μαυρίκιος κάνοντας το ήδη υπάρχον δίκτυο πιο ελκυστικό στους ταξιδιώτες αναψυχής. Με την προσθήκη της νέα πτήσης για Παναμά επεκτείνεται η συνεργασία με την Copa Airlines του Παναμά δίνοντας στους επιβάτες την επιλογή 50 προορισμών στην Κεντρική και Νότιο Αμερική καθώς και την Καραϊβική.