Auto
Πέμπτη, 05 Μαρτίου 2015 18:15

Honda Civic Type R: Νέο ρεκόρ γύρου στο Nürburgring

Τα οχήματα Type R έχουν δημιουργήσει φανατικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο και το νέο μοντέλο δικαιώνει τις υψηλές προσδοκίες τους. Η παγκοσμίως πρώτη εφαρμογή του νέου 2λιτρου κινητήρα VTEC TURBO της Honda, το δυναμικό λειτουργικό στυλ και οι πρωτοποριακές νέες τεχνολογίες του πλαισίου συνδυάζονται για τη δημιουργία της πιο απολαυστικής εμπειρίας ανεξαρτήτως κατηγορίας. Το νέο Civic Type R θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2015.

Τα οχήματα Type R έχουν δημιουργήσει φανατικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο και το νέο μοντέλο δικαιώνει τις υψηλές προσδοκίες τους. Η παγκοσμίως πρώτη εφαρμογή του νέου 2λιτρου κινητήρα VTEC TURBO της Honda, το δυναμικό λειτουργικό στυλ και οι πρωτοποριακές νέες τεχνολογίες του πλαισίου συνδυάζονται για τη δημιουργία της πιο απολαυστικής εμπειρίας ανεξαρτήτως κατηγορίας. Το νέο Civic Type R θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2015.

Στην παγκόσμια παρουσίασή του, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Honda ανακοίνωσε ότι ένα πρωτότυπο εξέλιξης πέτυχε χρόνο γύρου 7’  50.63 δευτ. στη θρυλική Γερμανική πίστα του Nürburgring Nordschleife μήκους 20,8 χλμ. Ο χρόνος αυτός είναι απαράμιλλος στην κατηγορία μοντέλων front-wheel drive hatchback υψηλών επιδόσεων. Ο χρόνος γύρου επιτεύχθηκε κατά τη διάρκεια της τελικής φάσης της δοκιμής προ-παραγωγής τον Μάιο του 2014 από ένα πρωτότυπο εξέλιξης Civic Type R. Αυτό είχε στάνταρ προδιαγραφές κινητήρα, με ανάρτηση, μετάδοση, εξάτμιση, φρένα και το αεροδυναμικό πακέτο του Civic Type R παραγωγής. Η αφαίρεση εξοπλισμού όπως το σύστημα κλιματισμού (A/C), το κάθισμα του συνοδηγού και το ηχοσύστημα αντισταθμίζουν το πρόσθετο βάρος ενός πλήρους κλωβού ασφαλείας (ειδικά εγκατεστημένου για λόγους ασφαλείας και όχι για μεγαλύτερη ακαμψία).

Κατά τη διάρκεια του κύκλου δοκιμών, το πρωτότυπο χρησιμοποίησε αλουμινένιους τροχούς 19 ιντσών προδιαγραφών παραγωγής, με ελαστικά δρόμου 235/35R19 τα οποία είχαν εξελιχθεί σε συνεργασία με μεγάλο Ευρωπαίο κατασκευαστή ελαστικών για το νέο Civic Type R. Ο κύκλος δοκιμών κατά τη διάρκεια του οποίου επιτεύχθηκε ο χρόνος 7΄ 50.63 δευτ. ήταν μέρος της διαδικασίας εξέλιξης και δοκιμής των ελαστικών.

Η Honda έχει δεσμευτεί για τη συνέχεια αυτού του επιτεύγματος στέλνοντας ένα Civic Type R παραγωγής στην πίστα του Nürburgring Nordschleife αργότερα μέσα στη χρονιά με στόχο ένα νέο ρεκόρ γύρου για το FWD (προσθιοκίνητο) αυτοκίνητο παραγωγής.

Το νέο 2015 Civic Type R θα αντλεί ισχύ από τον υψηλών επιδόσεων κινητήρα με κορυφαία χαρακτηριστικά στην 22χρονη ιστορία του κόκκινου εμβλήματος “H”, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής επιδόσεων για τη Honda. Η μέγιστη ισχύς είναι 310 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή 400 Nm στις 2.500 σ.α.λ. – και οι δύο τιμές υψηλότερες από οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο Honda Type R.

Με “κόκκινο” στις 7.000 σ.α.λ., ο κινητήρας – τμήμα της επόμενης γενιάς της σειράς Earth Dreams Technology της Honda – διαθέτει προηγμένο, νέο υπερσυμπιεστή με τεχνολογία VTEC που αποδίδει υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές και προσφέρει παρατεταμένη επιτάχυνση.  Οι επιδόσεις του Civic Type R είναι απαράμιλλες στην κατηγορία hot hatch: η επιτάχυνση από  0 -100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 5,7 δευτερόλεπτα – η ταχύτερη στην κατηγορία προσθιοκίνητων hatchback – ενώ η τελική ταχύτητα, όπου επιτρέπεται, αγγίζει τα 270 χλμ/ώρα. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα ομαλής λειτουργίας, 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που διασφαλίζει άμεση, ικανοποιητική σύνδεση με το σύστημα μετάδοσης, ενώ η ισχύς κατανέμεται στους εμπρός τροχούς.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΟΥΠΑΚΗΣ