Όταν ψωνίζει κανείς με άδειο στομάχι, τότε έχει την τάση να αγοράζει περισσότερα πράγματα, όχι μόνο φαγώσιμα αλλά και διάφορα είδη, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Όταν ψωνίζει κανείς με άδειο στομάχι, τότε έχει την τάση να αγοράζει περισσότερα πράγματα, όχι μόνο φαγώσιμα αλλά και διάφορα είδη, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Όπως υποστηρίζει η μελέτη, οι άνθρωποι δαπανούν περισσότερα χρήματα όταν έχουν γεμάτες τσέπες και άδειο… στομάχι.
Επιβεβαιώνεται έτσι μία προηγούμενη έρευνα, σύμφωνα με την οποία οι άνθρωποι κάνουν μεγαλύτερο λογαριασμό σε βρώσιμα είδη στο σούπερ μάρκετ, όταν αισθάνονται πείνα. Η νέα έρευνα δείχνει ότι αυτό συμβαίνει γενικότερα και με τα προϊόντα που δεν τρώγονται.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Άλισον Τζινγκ Σου του Πανεπιστημίου της Μινεσότα, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στα «Πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών» (PNAS) των ΗΠΑ, πραγματοποίησαν πέντε πειράματα με ομάδες εθελοντών, τόσο σε καταστήματα, όσο και στο εργαστήριο.
Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όσο περισσότερο πεινάει ένας καταναλωτής, τόσο του ανοίγει και η όρεξη για… ψώνια.
Έτσι, κάποιος με άδειο στομάχι δαπανά έως 64% περισσότερα χρήματα από ό,τι κάποιος χορτασμένος.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, όταν πεινάμε το στομάχι μας εκκρίνει την ορμόνη γρελίνη, που επιδρά στον εγκέφαλο με τρόπο τέτοιο, ώστε όχι μόνο να θέλουμε να φάμε, αλλά επίσης να επιθυμούμε να αποκτήσουμε μεγαλύτερες ποσότητες από ό,τι βλέπουμε γύρω μας.
Όπως είπε η Σου, καλό θα είναι κανείς να έχει φάει καλά προτού πάει για ψώνια, αν δεν θέλει να αγοράζει περιττά πράγματα, για τα οποία θα μετανιώσει εκ των υστέρων.
Πηγή: ΑΜΠΕ