Η επιλογή ενός δαχτυλιδιού αρραβώνων αποτελεί μεγάλη, δαπανηρή και για κάποιους…ριψοκίνδυνη διαδικασία. Ωστόσο, η τεχνολογία φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα και εδώ.
Η επιλογή ενός δαχτυλιδιού αρραβώνων αποτελεί μεγάλη, δαπανηρή και για κάποιους…ριψοκίνδυνη διαδικασία. Ωστόσο, η τεχνολογία φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα και εδώ.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Guardian, τα 3D printed δαχτυλίδια της Brilliance έχουν στόχο να φέρουν «επανάσταση στη βιομηχανία online αγορών». Σε πρώτη φάση, ο επίδοξος αγοραστής διαλέγει από μία γκάμα σχημάτων διαμαντιών και βαρών από το site της εταιρείας. Μετά, τους αποστέλλεται μια συλλογή 3D printed δαχτυλιδιών με ομοιώματα των λίθων για να «εξομοιωθεί η αίσθηση της αγοράς από κατάστημα» και να μπορέσει ο επίδοξος αγοραστής να τα αγγίξει και να τα «νιώσει» - εμπειρία που, σύμφωνα με της εταιρεία, είναι απαραίτητη για να καταλήξει κανείς σε απόφαση σχετικά με μια τέτοια, συναισθηματικού βάρους, αγορά.
Στο δημοσίευμα τίθεται το ερώτημα κατά πόσον αυτή η διαδικασία μπορεί να δώσει την πλήρη εικόνα, καθώς και το…ποιος θα δοκιμάσει τα δαχτυλίδια (αυτός που τα αγοράζει ή αυτή για την οποία προορίζονται; ) . «Μπαίνουμε σε έναν λιγότερο ρομαντικό κόσμο, όπου οι προτάσεις θα γίνονται με ψεύτικά 3Dδαχτυλίδια, επιτρέποντας στην παραλήπτρια να δώσει το feedback τα πριν την τελική έκδοση;» αναρωτιέται η συντάκτρια του κειμένου.
Σε κάθε περίπτωση, η Brilliance ισχυρίζεται ότι αποστέλλει μεταξύ 100 και 250 δαχτυλίδια τον μήνα.