Σε ανοδική τροχιά βρίσκεται η PEUGEOT στην ελληνική αγορά, καθώς το έτος 2014 οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών μοντέλων της μάρκας ανήλθαν στις 1.960 συνολικά (όταν το 2013 ήταν στις 1.400) εμφανίζοντας αύξηση της τάξεως του 41%. Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2014 και η ανταγωνιστική κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, με την PEUGEOT να σημειώνει μερίδιο αγοράς 7,4% με 364 ταξινομήσεις.
Σε ανοδική τροχιά βρίσκεται η PEUGEOT στην ελληνική αγορά, καθώς το έτος 2014 οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών μοντέλων της μάρκας ανήλθαν στις 1.960 συνολικά (όταν το 2013 ήταν στις 1.400) εμφανίζοντας αύξηση της τάξεως του 41%. Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2014 και η ανταγωνιστική κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, με την PEUGEOT να σημειώνει μερίδιο αγοράς 7,4% με 364 ταξινομήσεις.
Ενημερωτικά η ελληνική αγορά επιβατικών αυτοκινήτων το 2014 έκλεισε στις 71.218 ταξινομήσεις από τις 58.694 του 2013, παρουσιάζοντας ανάκαμψη στο +21,3%. Επιπλέον κίνητρο για την ενδυνάμωση των πωλήσεων αποτελούν, σύμφωνα με την εταιρία, τα 5 έτη εργοστασιακής εγγύησης και οι δελεαστικές τιμές πώλησης που προκύπτουν από το όφελος της κρατικής απόσυρσης σε συνδυασμό με το πρόγραμμα άτοκης χρηματοδότησης.
Με θετικό πρόσημο συμπληρώθηκε το έτος 2014 για την PEUGEOT και στη μεγάλη γαλλική αγορά, εμφανίζοντας αύξηση των πωλήσεων κατά 4%. Συγκεκριμένα, την περσινή χρονιά ταξινομήθηκαν 364.212 νέα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα με το σήμα της PEUGEOT, με συνολικό μερίδιο αγοράς 16,8% (0,6% μεγαλύτερο από το 2013).
Στην ανοδική πορεία της μάρκας, καθοριστικό ρόλο είχαν τα PEUGEOT 208, 2008 και 308, τα οποία πλασαρίστηκαν στη 6-άδα με τα δημοφιλέστερα μοντέλα. Η αύξηση των πωλήσεων, σε συνδυασμό με την διεύρυνση του μεριδίου στην αγορά, είχε ως αποτέλεσμα την πρωτιά της PEUGEOT σε τρεις κατηγορίες.