Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων εκτελεί η ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς και η Nissan για προληπτικούς ελέγχους έπειτα από προβλήματα που αναφέρθηκαν.
Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων εκτελεί η ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς και η Nissan για προληπτικούς ελέγχους έπειτα από προβλήματα που αναφέρθηκαν.
Ειδικότερα όσον αφορά στην ανάκληση της ΤΟΥΟΤΑ αφορά στο μοντέλο Aygo και πρόκειται για 103 οχήματα, παραγωγής από 20 Ιουνίου 2013 έως 27 Αυγούστου 2013, στα οποία λόγω κατασκευαστικής ατέλειας στο βάκτρο του μπροστινού αμορτισέρ, είναι πιθανό, υπό συγκεκριμένες οδηγικές συνθήκες, να υπάρξει θραύση του βάκτρου.
Όπως ενημερώνει η εταιρεία σε μια τέτοια περίπτωση ο οδηγός θα μπορούσε να έχει δυσκολία στην διατήρηση του έλεγχου του οχήματος.
Η ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς διευκρινίζει ότι μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τo ανωτέρω θέμα.
Οι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων μοντέλων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Toyota σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει o σχετικός έλεγχος, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς - Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 2808000 (ώρες λειτουργίας από 09.00πμ έως 05:00μμ).
Σχετικά με το πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων NISSSAN, αυτό αφορά στα μοντέλα:
Σημειώνεται ότι υπάρχει περίπτωση οι αναφλεκτήρες του αερόσακου συνοδηγού σε κάποια από τα επηρεαζόμενα αυτοκίνητα να έχουν κατασκευαστεί εκτός των εργοστασιακών προδιαγραφών. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να δημιουργηθεί υψηλότερη του προβλεπόμενου πίεση στο εσωτερικό του αερόσακου κατά την εκτόνωση του με πιθανό αποτέλεσμα την αποκόλληση της βάσης στήριξής του.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τα συγκεκριμένα θέματα.
Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και, εφόσον χρειαστεί, διορθωτικές ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.