Καμπάνια με τίτλο «Destination Piraeus» λανσάρει ο δήμος Πειραιά, με στόχο την τουριστική ανάδειξη της πόλης. Σε αυτήν περιλαμβάνονται πολυσέλιδος ταξιδιωτικός οδηγός και εφαρμογές για smartphone και tablet που προβάλλουν, εκτός από το λιμάνι, τη φυσική ομορφιά του παραλιακού μετώπου, τα αξιοθέατα, τα μουσεία κ.ά. Προτείνονται επίσης διαδρομές και περιοχές που ενδείκνυνται για αγορές, φαγητό και διασκέδαση.
Καμπάνια με τίτλο «Destination Piraeus» λανσάρει ο δήμος Πειραιά, με στόχο την τουριστική ανάδειξη της πόλης.
Παρουσιάζοντάς την ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης δήλωσε πως «δύο εκατομμύρια τουρίστες που ταξιδεύουν με τα πλοία, βλέπουν τον Πειραιά από μακριά και κανείς δεν τον επισκέπτεται». «Αυτό», πρόσθεσε, «πρέπει να σταματήσει».
Στην καμπάνια αξιοποιούνται έντυπα, αλλά και ψηφιακά μέσα (web site, social media, εφαρμογές για smartphone και tablet).
Όπως γνωστοποίησε ο κ. Μώραλης, σε πολυσέλιδο ταξιδιωτικό οδηγό και στις εφαρμογές (θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες γλώσσες) προβάλλονται, εκτός από το λιμάνι, η φυσική ομορφιά του παραλιακού μετώπου, τα αξιοθέατα, τα μουσεία, η μακρόχρονη ιστορία, οι ναοί, η πολιτιστική κληρονομιά και η αρχιτεκτονική του αρχοντικού Πειραιά. Προτείνονται διαδρομές και περιοχές που ενδείκνυνται για αγορές, φαγητό και διασκέδαση.
Το website της καμπάνιας, που στο σύνολό της χρηματοδοτήθηκε από την ΠΑΕ Ολυμπιακός, είναι www.destinationpiraeus.com .
«Συζητάμε για 11 εκατομμύρια ανθρώπους οι οποίοι μέχρι σήμερα δεν ήξεραν ότι δίπλα στο λιμάνι υπάρχει μια ζωντανή αγορά, υπάρχει το Μικρολίμανο, η Πειραϊκή», ανέφερε από την πλευρά του ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
«Νομίζω ότι το πιο βασικό πράγμα που μπορεί να γίνει για την ανάδειξη του Πειραιά ως ενός σύγχρονου τουριστικού προορισμού είναι να τον προβάλλουμε. Να δείξουμε ότι υπάρχει, να δείξουμε τις ομορφιές του. Αυτό κάνει η σημερινή καμπάνια», συνέχισε.
Παρών στην παρουσίαση ήταν ο γ.γ. του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς, ο οποίος έκανε λόγο για «μια εξαιρετική προσπάθεια η οποία θα φέρει σίγουρα πολύ καλά αποτελέσματα».
Όπως είπε, είναι εξαιρετικά αισιόδοξο το γεγονός ότι η καμπάνια στηρίζεται στο διαδίκτυο επειδή «παγκοσμίως εκεί πηγαίνει ο κόσμος για να ονειρευτεί, για να συγκρίνει, εκεί εκδηλώνεται ο ανταγωνισμός και τελικά εκεί λαμβάνονται και οι μεγάλες αποφάσεις για το πού θα πάει ο πελάτης».
Κατά το κ. Λειβαδά, ο Πειραιάς είναι ένας ώριμος προορισμός ο οποίος χρειάζεται απλά να προβληθεί και να επικοινωνηθεί. «Ο ΕΟΤ είναι εδώ για να βοηθήσει και με τα δικά του μέσα προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο τελικός στόχος. Είμαστε εξαιρετικά αισιόδοξοι για το αποτέλεσμα», πρόσθεσε.