Ερευνητικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη τεχνολογιών που θα προσφέρουν στους οδηγούς οπτικό πεδίο 360 μοιρών έξω από το αυτοκίνητό τους, χωρίς να παρεμβάλλονται σε αυτό οι «στύλοι» που υποστηρίζουν τον «ουρανό», ξεκίνησε η Jaguar Land Rover.
Ερευνητικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη τεχνολογιών που θα προσφέρουν στους οδηγούς οπτικό πεδίο 360 μοιρών έξω από το αυτοκίνητό τους, χωρίς να παρεμβάλλονται σε αυτό οι «στύλοι» που υποστηρίζουν τον «ουρανό», ξεκίνησε η Jaguar Land Rover.
Οθόνη θα είναι ενσωματωμένη σε κάθε στύλο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η οποία θα προβάλλει ζωντανό βίντεο από κάμερες που «κοιτούν» έξω από το αυτοκίνητο- σε σημεία τα οποία κανονικά αποτελούν «τυφλές» ζώνες. Πεζοί, δικυκλιστές και άλλα οχήματα θα είναι πλήρως ορατά γύρω από το αυτοκίνητο- και, μέσω του συνδυασμού των διάφανων στύλων με μια προηγμένη, υψηλής ποιότητας Heads-Up display (HUD), η κίνηση των γύρω οχημάτων θα υποδεικνύεται στον οδηγό μέσω ειδικών ενδείξεων στο virtual παρμπρίζ. Όταν οι οδηγοί επιδεικνύουν την πρόθεση για αλλαγή κατεύθυνσης, όταν ένα όχημα φτάνει σε μια διασταύρωση κ.α., τότε το σύστημα αυτόματα καθιστά διάφανους τους στύλους.
Όπως δήλωσε ο Dr. Βόλφγκανγκ Έπλε, διευθυντής Έρευνας και Τεχνολογίας της Jaguar Land Rover, ο απώτερος στόχος είναι η μείωση των τροχαίων και η βελτίωση της εμπειρίας οδήγησης σην πόλη. «Η ομάδα έρευνας της Jaguar Land Rover αναπτύσσει την τεχνολογία για να βελτιώσει την ορατότητα και για να δώσει στον οδηγό τη σωστή πληροφορία στη σωστή στιγμή. Αν μπορούμε να κρατήσουμε τα μάτια του οδηγού στον δρόμο μπροστά και να παρουσιάζουμε πληροφορίες με τρόπο που δεν αποσπά την προσοχή, μπορούμε να βοηθήσουμε τους οδηγούς να παίρνουν καλύτερες αποφάσεις στα πιο απαιτητικά και “φορτωμένα” περιβάλλοντα οδήγησης».
Το 360 Virtual Urban Windscreen θα έφτανε στο 100% των δυνατοτήτων του εάν το «έξυπνο» παρμπρίζ συνδεόταν με το Cloud. Μέσω διασύνδεσης του αυτοκινήτου με την περιβάλλουσα υποδομή και τις επιχειρήσεις σε ένα αστικό περιβάλλον, το Virtual Urban Windscreen θα παρουσίαζε πληροφορίες που κυμαίνονται από τις τιμές των καυσίμων στα βενζινάδικα μέχρι τον αριθμό των διαθέσιμων χώρων στάθμευσης, έτσι ώστε οι οδηγοί να μην χρειάζεται να ψάχνουν μόνοι τους. Επίσης, θα βελτιωνόταν η πλοήγηση, μέσω παροχής συμβουλών στους οδηγούς για στροφές και οδούς.
Ακόμη, λαμβάνεται υπόψιν το ότι ο καλύτερος τρόπος να φτάσει κάποιος στον προορισμό του είναι το να ακολουθήσει κάποιον άλλο, ο οποίος γνωρίζει την καλύτερη διαδρομή- οπότε και σε αυτό το πλαίσιο αναπτύσσεται το «Follow-MeGhost Car Navigation», που προβάλλει την εικόνα ενός αυτοκινήτου μπροστά ώστε ο οδηγός να το ακολουθεί και να φτάνει στον προορισμό του.