Υπήρχε σήμανση μήκους δύο χιλιομέτρων από το σημείο στο οποίο γίνονται έργα στο Σχηματάρι, υποστηρίζει η κατασκευάστρια κοινοπραξία «Νέα Οδός» και διευκρινίζει ότι συνεργάζεται πλήρως με τις αρμόδιες αρχές.
Υπήρχε σήμανση μήκους δύο χιλιομέτρων από το σημείο στο οποίο γίνονται έργα στο Σχηματάρι, υποστηρίζει η κατασκευάστρια κοινοπραξία «Νέα Οδός» και διευκρινίζει ότι συνεργάζεται πλήρως με τις αρμόδιες αρχές οι οποίες διερευνούν τα αίτια της θανατηφόρας καραμπόλας, παρέχοντας όλα τα στοιχεία.
Όπως τονίζει η κοινοπραξία, αναφορικά με την εκτέλεση των εργασιών στο συγκεκριμένο σημείο, ακολουθήθηκαν όπως πάντα οι προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες:
• Διενέργεια και ολοκλήρωση Μελέτης με τίτλο Ιόνια Οδός : Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ Προσωρινές Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις Κατάργηση Σταθμού Διοδίων Σχηματαρίου
• Κατάθεση της Μελέτης στον Ανεξάρτητο Μηχανικό.
• Έγκριση από τον Ανεξάρτητο Μηχανικό. (Αριθμός Πρωτόκολλου Έγκρισης Μελετών (ΠΕΜ) IC0650/29052014)
• Γνωστοποίηση στην αρμόδια Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων, του Υπουργείου Υποδομών (ΕΥΔΕ – ΛΣΕΠ) και αποστολή σχετικού αιτήματος έκδοσης αστυνομικής απόφασης από την ΕΥΔΕ- ΛΣΕΠ προς την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας. (Αριθμός Πρωτοκόλλου Α4 /01/10/16 25595)
• Έκδοση σχετικής Αστυνομικής Απόφασης Εφαρμογής της Μελέτης από την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας. (Αριθμός Πρωτοκόλλου 51883/14/1097453)
«Η μελέτη που έχει λάβει όλες τις απαιτούμενες εγκρίσεις, εφαρμόστηκε και εφαρμόζεται κατά γράμμα», σημειώνει η Νέα Οδός.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχει δημιουργηθεί Ζώνη Προειδοποίησης 2 χιλιομέτρων πριν την έναρξη της ζώνης των εργασιών. Στη Ζώνη Προειδοποίησης δεν εκτελούνται εργασίες, αλλά τοποθετείται η απαραίτητη σήμανση για την προειδοποίηση των οδηγών. Συγκεκριμένα, 2 χλμ. πριν το σημείο έναρξης των εργασιών, έχουν τοποθετηθεί προειδοποιητικές πινακίδες Κ 20 (κίνδυνος λόγω εκτελούμενων εργασιών στην οδό) και ρυθμιστικές πινακίδες P 32 για το σταδιακό και ασφαλή περιορισμό του ορίου ταχύτητας σε 50 χλμ. την ώρα. Στα 50 μέτρα πριν του σημείου έναρξης των εργασιών λειτουργούν προειδοποιητικές πινακίδες με αναλάμπον βέλος (FLR), ενώ υπάρχει και επιπλέον ειδική σήμανση. (πινακίδες απαγόρευσης προσπέρασης, πινακίδες υποχρεωτικής πορείας, κώνοι)
Πέρα των παραπάνω φωτεινών σημάνσεων, στο σημείο όπου διενεργούνται οι εργασίες βρίσκονται, σύμφωνα με την κοινοπραξία, ακόμα τοποθετημένοι και λειτουργούν δυο μεγάλοι πυλώνες (μανιτάρια), οι οποίοι χρησιμοποιούνταν για το φωτισμό του σταθμού διοδίων όσο αυτός βρισκόταν σε λειτουργία.
Αναφορικά με την κατάσταση του οδοστρώματος, στο συγκεκριμένο τμήμα έχει πραγματοποιηθεί πρόσφατα αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα. Η αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα αυξάνει την αντιολισθηρότητα του οδοστρώματος και προσφέρει αυξημένη δυνατότητα πρόσφυσης στα οχήματα.
Τέλος, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση της κοινοπραξίας, από την πρώτη στιγμή του δυστυχήματος κινητοποιήθηκε το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Νέας Οδού και σε συνεργασία με την Τροχαία, την Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ, καταβλήθηκε μια μεγάλη προσπάθεια ασφαλούς απεγκλωβισμού των οδηγών και επιβατών των 25 εμπλεκομένων οχημάτων και διασφάλισης της ταχύτερης δυνατής αποκατάστασης της κυκλοφορίας.
Στην εντατική 29χρονος τραυματίας
Στην εντατική του Ασκληπιείου Βούλας νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση 29χρονος, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά στην καραμπόλα, κατά την οποία έχασε τη ζωή της μια νεαρή γυναίκα. Ο άνδρας, ο οποίος είχε διακομιστεί αρχικά στο νοσοκομείο Χαλκίδας και έπειτα στον Ερυθρό Σταυρό, υποβλήθηκε σε εγχείριση στον θώρακα.
Στο νοσοκομείο Χαλκίδας νοσηλεύονται 39χρονος, ο οποίος έχει χτυπήσει στη λεκάνη και 30χρονη με κατάγματα.
Οι δύο τελευταίοι, εάν δεν υπάρξει κάποια επιπλοκή, αναμένεται σύντομα να λάβουν εξιτήριο.