Την εξέταση του γενικότερου ζητήματος της πρόσβασης των κρατουμένων στην εκπαίδευση, με εξάντληση της ευαισθησίας από την πλευρά της Πολιτείας, προτείνει η Σύγκλητος του ΑΠΘ, με αφορμή την υπόθεση του Νίκου Ρωμανού.
Την εξέταση του γενικότερου ζητήματος της πρόσβασης των κρατουμένων στην εκπαίδευση, με εξάντληση της ευαισθησίας από την πλευρά της Πολιτείας, προτείνει η Σύγκλητος του ΑΠΘ, με αφορμή την υπόθεση του Νίκου Ρωμανού.
«Είναι, προφανώς, ευθύνη της Πολιτείας να λαµβάνει εκείνα τα µέτρα που κρίνονται, στο πλαίσιο του νόµου, αναγκαία για την προστασία της δηµόσιας ασφάλειας. Κατά τη θεσµοθέτηση, επιβολή και εφαρµογή αυτών των µέτρων, ωστόσο, σκόπιµο είναι να λαµβάνεται υπόψη, πρωτίστως, ο ρόλος της εκπαίδευσης ως κρίσιµης οδού κοινωνικής επανένταξης στο πλαίσιο ενός σωφρονιστικού συστήµατος που δεν επιδιώκει να εκδικείται, αλλά φιλοδοξεί να σωφρονίζει», ανεφέρεται στο σχετικό ψήφισμα.
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με τη Σύγκλητο του ιδρύματος, παράµετροι όπως η ηλικία των κρατουµένων και η διαγωγή τους πρέπει, επίσης, να λαµβάνονται υπόψη κατά την εξέταση αιτηµάτων πρόσβασης στην εκπαίδευση.