Στον «αέρα» βγήκε σήμερα η έκδοση της Huffington Post στην Ινδία, μέσω μίας συνεργασίας με τον όμιλο Times of India. Η ινδική έκδοση είναι η 13η της Huffington Post.
Στον «αέρα» βγήκε σήμερα η έκδοση της Huffington Post στην Ινδία, μέσω μίας συνεργασίας με τον όμιλο Times of India.
Η ινδική έκδοση είναι η 13η της Huffington Post, η οποία εισήλθε πρόσφατα και στην ελληνική αγορά, ενώ την επόμενη χρονιά θα εγκαινιάσει και την αραβική της έκδοση.
Σημειώνεται ότι η διείσδυση του ίντερνετ στην ασιατική χώρα είναι χαμηλή, με λιγότερο από έναν στους τέσσερις από τους 1,25 δισεκατομμύρια Ινδούς να έχουν online πρόσβαση. Ωστόσο, ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί ταχύτατα τα προσεχή χρόνια, καθώς η κυβέρνηση βελτιώνει τις συνδέσεις στις αστικές περιοχές, ενώ αυξάνεται η χρήση των smartphone.
«Όλο και περισσότεροι άνθρωποι (στην Ινδία) θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ειδήσεις από τις κινητές συσκευές τους», δήλωσε η πρόεδρος της Huffington Post, Αριάννα Χάφινγκτον. «Είναι μεγάλη ευκαιρία για εμάς», πρόσθεσε.