Η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2017, δήλωσαν οι υπεύθυνοι του έργου με αφορμή την άφιξη σήμερα του Μετροπόντικα στον σταθμό «Κορυδαλλός». Τον Δεκέμβριο η δημοπράτηση τού πρώτου τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό από το Αλσος Βεΐκου έως το Γουδή.
Η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2017, δήλωσαν οι υπεύθυνοι του έργου με αφορμή την άφιξη σήμερα του Μετροπόντικα στον σταθμό «Κορυδαλλός». Τον Δεκέμβριο θα γίνει η δημοπράτηση τού πρώτου τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό από το Αλσος Βεΐκου έως το Γουδή.
Το Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων (TBM), έχει κατασκευάσει συνολικά 2,110 μέτρα σήραγγας, της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό «Αγία Μαρίνα – Δημοτικό Θεάτρο» (μήκους 7,6 χλμ. σήραγγας, με έξι σταθμούς) και η πορεία του θα συνεχιστεί προς τον Σταθμό «Νίκαια», στον οποίο αναμένεται να φτάσει το Μάιο 2015.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό κ. Χρήστος Τσίτουρας, εξέφερασε την πεποίθηση ότι το 2017, θα ενωθεί το αεροδρόμιο με τον Πειραιά σε μια διαδρομή του μετρό που θα διαρκεί 45 λεπτά.
Επίσης σύμφωνα με τον ίδιο εντός του επόμενου μήνα, θα δημοπρατηθεί το πρώτο τμήμα «Α», της Γραμμή 4, Άλσος Βεΐκου – Γουδή, ένα έργο περίπου 1,25 δισ. ευρώ, το οποίο αναμένεται να εξυπηρετήσει συγκοινωνιακά υποβαθμισμένες περιοχές.
Επιπλέον η επέκταση του Μετρό προς το Δημοτικό Θέατρο υπολογίζεται να εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 130.000 επιβάτες, μειώνοντας τόσο την κυκλοφορία των ι.χ. οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως όσο και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους.
Ο συνολικός χρόνος από το Λιμάνι έως το Αεροδρόμιο θα διανύεται με το Μετρό σε μόλις 45 λεπτά.
Με την ολοκλήρωση του έργου, στο Σταθμό Πειραιά προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό Συγκοινωνιακό Κέντρο, συνενώνοντας λειτουργικά δυο γραμμές Μετρό (Γραμμές 1 και 3), το Λιμάνι, τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και την Επέκταση του Τραμ προς Πειραιά (5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμοί) που ήδη κατασκευάζεται, διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς.
Περισσότερα από 800 άτομα διαφόρων ειδικοτήτων εργάζονται στους υπό κατασκευή σταθμούς Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο, όπου τα εργοτάξια είναι σε πλήρη ανάπτυξη και αναμένεται μέχρι το πέρας κατασκευής του έργου να απασχοληθούν συνολικά περί τους 2000 εργαζομένους.
Από την πλευρά του ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, έκανε λόγο για ένα μεγάλο έργο και όπως είπε έχει καλυφθεί το 1/3 του έργου.
Χαρακτήρισε το έργο ιδιαίτερα απαιτητικό και επισήμανε πως κατασκευάζεται με ελληνική επίβλεψη και τεχνογνωσία και εξέφρασε τα συγχαρητήριά του στους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτό.