Πειθαρχικά θα ελέγχονται οι δικηγόροι που μετέρχονται συμπεριφορές εισπρακτικών εταιρειών, προβαίνοντας σε αλλεπάλληλες αντιδεοντολογικές τηλεφωνικές οχλήσεις προς τους οφειλέτες, σύμφωνα με διάταξη του εντάσσεται στον Κώδικα Δεοντολογίας των Δικηγόρων.
Πειθαρχικά θα ελέγχονται οι δικηγόροι που μετέρχονται συμπεριφορές εισπρακτικών εταιρειών, προβαίνοντας σε αλλεπάλληλες αντιδεοντολογικές τηλεφωνικές οχλήσεις προς τους οφειλέτες, σύμφωνα με διάταξη του εντάσσεται στον Κώδικα Δεοντολογίας των Δικηγόρων.
Σύμφωνα με το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου της Αθήνας, «τέτοιου είδους συμπεριφορές προσβάλουν το σύνολο του δικηγορικού σώματος και δεν θα είναι ανεκτές».
Για το λόγο αυτό, αποφάσισε την προσθήκη διάταξης στα πειθαρχικά παραπτώματα του Κώδικα Δεοντολογίας των Δικηγόρων, ώστε «οσάκις δικηγόροι ή δικηγορικές εταιρείες διαπιστωθεί ότι ακολουθούν την πρακτική αυτή, να βρεθούν αντιμέτωποι με την βαρύτατη πειθαρχική διαδικασία του ΔΣΑ».
Σύμφωνα με την προσθήκη στον Κώδικα Δεοντολογίας, «ο δικηγόρος ή η δικηγορική εταιρεία απαγορεύεται να οχλεί προφορικά και δη τηλεφωνικά, τον οφειλέτη του εντολέα του πέραν της μίας φοράς, προκειμένου να τον ενημερώσει για την οφειλή του και να διερευνήσει τη δυνατότητα εξώδικης επίλυσης της υφιστάμενης διαφοράς. Σε περίπτωση που στη συνέχεια ο οφειλέτης δεν ανταποκριθεί, δυστροπήσει ή αρνηθεί να εξοφλήσει την οφειλή, ο δικηγόρος οφείλει, τότε, να προβεί σε έγγραφη εξώδικη όχληση ή να ασκήσει τα προβλεπόμενα νόμιμα ένδικα βοηθήματα για λογαριασμό του εντολέα του.
«Η μη τήρηση της διάταξης αυτής παραβιάζει τον Κώδικα Δεοντολογίας των Δικηγόρων και συνιστά ελεγκτέο πειθαρχικό παράπτωμα».