Τεχνολογία-Επιστήμη
Τρίτη, 11 Νοεμβρίου 2014 10:41

Facebook: Στα 500 εκατ. οι χρήστες του Messenger

Η καθιέρωση της χρήσης του αποτέλεσε μια αμφιλεγόμενη για πολλούς κίνηση, ωστόσο το Facebook εξακολουθεί να εμφανίζεται σίγουρο όσον αφορά στην επιτυχία του: ο λόγος για το Messenger, το οποίο  λανσαρίστηκε σε πρώτη φάση το 2011 και, όπως ανακοινώθηκε, έχει φτάσει τους 500. εκατ. χρήστες μηνιαίως.

Η καθιέρωση της χρήσης του αποτέλεσε μια αμφιλεγόμενη για πολλούς κίνηση, ωστόσο το Facebook εξακολουθεί να εμφανίζεται σίγουρο όσον αφορά στην επιτυχία του: ο λόγος για το Messenger, το οποίο  λανσαρίστηκε σε πρώτη φάση το 2011 και, όπως ανακοινώθηκε, έχει φτάσει τους 500. εκατ. χρήστες μηνιαίως.

«Σήμερα πάνω από 500 εκατ. άνθρωποι χρησιμοποιούν το Messenger  κάθε μήνα και είμαστε πιο αποφασισμένοι από ποτέ να το καταστήσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία messaging» αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση του Πίτερ Μαρτινάτσι, product manager του Facebook, στο newsroom της εταιρείας.

«Το Messenger  ήταν το πρώτο από τις standalone εφαρμογές μας, και αντίθετα  από τις κύριες Facebook εφαρμογές μας, επικεντρώνεται σε μία χρήση- το messaging. Με το Messenger μπορείς να επικοινωνήσεις άμεσα με ανθρώπους. Είναι το ίδιο γρήγορο με το SMS, αλλά σου δίνει τη δυνατότητα να εκφραστείς με τρόπους που δεν μπορεί να το κάνει το SMS. Μπορείς να στείλεις stickers ή βίντεο, να βγάλεις selfies, να κάνεις chat με γκρουπ και να πραγματοποιήσεις δωρεάν κλήσεις. Επίσης συνεχίσαμε να βελτιώνουμε την ταχύτητα και την αξιοπιστία του. Updates στο Messenger κυκλοφορούν κάθε δύο εβδομάδες, οπότε συνεχίζεται να εξελίσσεται και να βελτιώνεται» αναφέρει ο  Μαρτινάτσι.

«Πρόκειται για ένα συναρπαστικό ορόσημο, αλλά με μισό δισ. ανθρώπους να βασίζονται σε αυτό για να επικοινωνούν και να διασυνδέονται, είναι επίσης υπενθύμιση ότι υπάρχουν ακόμα πάρα πολλά που πρέπει να κάνουμε» καταλήγει.

Υπενθυμίζεται ότι όταν το Facebook είχε ανακοινώσει πως οι χρήστες θα έπρεπε να κατεβάσουν την εφαρμογή στις συσκευές τους για να στέλνουν προσωπικά μηνύματα σε φίλους τους είχε προκαλέσει αντιδράσεις από χρήστες οι οποίοι δεν ήταν θετικοί απέναντι στην ιδέα να αφήνουν το κοινωνικό δίκτυο για να πάνε σε μια άλλη υπηρεσία προκειμένου να στείλουν μηνύματα.