Με αφορμή την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα κατά της Αυτοκτονίας, παρουσιάστηκε έρευνα η οποία αφορά στον τρόπο αποτύπωσης τη είδησης της αυτοκτονίας από τα ελληνικά ΜΜΕ και του κοινωνιο-ψυχολογικού της αντίκτυπου.
Με αφορμή την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα κατά της Αυτοκτονίας, παρουσιάστηκε έρευνα η οποία αφορά στον τρόπο αποτύπωσης τη είδησης της αυτοκτονίας από τα ελληνικά ΜΜΕ και του κοινωνιο-ψυχολογικού της αντίκτυπου.
Η έρευνα εστιάζει στο κατά πόσο τόσο οι εφημερίδες με την υψηλότερη αναγνωσιμότητα στην Ελλάδα και τα ελληνικά ηλεκτρονικά Μ.Μ.Ε. και ειδικότερα τα ειδησεογραφικά sites και portals υψηλής επισκεψιμότητας, τηρούν τον οδηγό δεοντολογικής παρουσίασης του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (Π.Ο.Υ) προς τα ΜΜΕ, που αφορά στην τήρηση συγκεκριμένων κανόνων κατά την παρουσίαση του γεγονότος μίας αυτοκτονίας από τους δημοσιογράφους και ο οποίος έχει μεταφραστεί στα ελληνικά από τη Μ.Κ.Ο. «Κλίμακα».
Τα στοιχεία που προκύπτουν παρουσιάστηκαν στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κοινωνιολογίας της ISA (International Sociological Association) που διεξήχθη στην Yokohama της Ιαπωνίας , από την ελληνική επιστημονική ομάδα αποτελούμενη από τον κοινωνιολόγο επικοινωνίας κο Κώστα Αντ. Πετράκη, καθηγητή εφαρμογών του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, τον κο Σάββα Μακρίδη επιστημονικό συνεργάτη στο Ίδιο Τμήμα, της κοινωνιολόγου, με ειδίκευση στη Ψυχολογία των Μ.Μ.Ε., κας Αθανασίας Μωραΐτη και ομάδας τελειόφοιτων φοιτητών του Τμήματος.
Πιο συγκεκριμένα η επιστημονική ομάδα παρατήρησε, μεταξύ άλλων, τα εξής: