Να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια αξιοποίησης του υφιστάμενου εκπαιδευτικού προσωπικού, αντί να ζητεί «την εύκολη λύση των νέων διορισμών» καλεί τον Ανδ. Λοβέρδο η Δράση, με αφορμή το αίτημά του να εξαιρεθεί το υπουργείο Παιδείας από την αναλογία 1 πρόσληψη για κάθε 10 αποχωρήσεις,
Να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια αξιοποίησης του υφιστάμενου εκπαιδευτικού προσωπικού, αντί να ζητεί «την εύκολη λύση των νέων διορισμών» καλεί τον Ανδ. Λοβέρδο η Δράση, με αφορμή το αίτημά του να εξαιρεθεί το υπουργείο Παιδείας από την αναλογία 1 πρόσληψη για κάθε 10 αποχωρήσεις,
Όπως επισημαίνει η Δράση, «προκαλεί εξαιρετική εντύπωση το γεγονός ότι ο υπουργός Παιδείας κ. Ανδρέας Λοβέρδος δηλώνει την πρόθεσή του να προχωρήσει σε διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών κατά την επόμενη σχολική χρονιά (2014-15), επιδιώκοντας να εξαιρέσει το υπουργείο του από την εφαρμογή του 1:10 στο Δημόσιο, την ίδια στιγμή που δυο πρόσφατα πορίσματα του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, τα οποία είναι σε γνώση του υπουργού και είδαν το φως της δημοσιότητας αναφέρουν ποσοστά από 44% έως 65% εκπαιδευτικών σε σχολεία που δεν συμπλήρωναν το διδακτικό τους ωράριο με διάφορα παράνομα μέσα κατά τα τελευταία τέσσερα σχολικά έτη».
Επικαλούμενη τα σχετικά πορίσματα, η Δράση αναφέρει ότι πάνω από 2.000 εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων είχαν απαλλαγεί από μέρος ή ακόμα και πλήρως από το διδακτικό τους ωράριο με παράνομες μεθοδεύσεις, όπως η δημιουργία εικονικών νέων τμημάτων ή η ανάθεση εικονικού διοικητικού έργου σε εκπαιδευτικούς.
Η Δράση ζητεί από την κ. Λοβέρδο να επανεξετάσει το πλέγμα αναθέσεων διδασκαλίας μαθημάτων, καθώς «η Ελλάδα είναι η μοναδική ευρωπαϊκή χώρα με 114 διαφορετικές ειδικότητες εκπαιδευτικών». Διαφορετικά, καταλήγει, «ο υπουργός θα είναι υπόλογος γιατί σε μια δύσκολη συγκυρία υπερφορολόγησης των Ελλήνων πολιτών επιλέγει τον εύκολο δρόμο του λαϊκισμού και των νέων διορισμών από το δύσκολο δρόμο των μεταρρυθμίσεων».