Κοινωνία
Δευτέρα, 21 Ιουλίου 2014 18:10

Καθυστέρηση των μεταθέσεων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση καταγγέλλει η ΟΛΜΕ

Για απαράδεκτη καθυστέρηση των μεταθέσεων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κάνει λόγο το δσ της ΟΛΜΕ και καταγγέλλει το αρμόδιο υπουργείο ότι με πολιτική παρέμβαση προσπαθεί να μειώσει των ήδη, όπως λέει, δραματικό μικρό αριθμό των μεταθέσεων.

Για απαράδεκτη καθυστέρηση των μεταθέσεων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κάνει λόγο το δσ της ΟΛΜΕ και καταγγέλλει το αρμόδιο υπουργείο ότι με πολιτική παρέμβαση προσπαθεί να μειώσει των ήδη, όπως λέει, δραματικό μικρό αριθμό των μεταθέσεων.

Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ για δεύτερη συνεχή χρονιά και ενώ τελειώνει ο Ιούλιος, οι μεταθέσεις δεν έχουν ολοκληρωθεί, ενώ για τις προσπάθειες που γίνονται για περαιτέρω μείωση των μεταθέσεων  σχολιάζει πως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου δεν λαμβάνει υπόψη τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικούς και τις ανάγκες των ανθρώπων που βρίσκονται για πολλά χρόνια μακριά από τις οικογένειές τους και τον τόπο συμφερόντων τους.

Ακόμη η ΟΛΜΕ αναφέρει πως το υπουργείο, αφού αύξησε πέρυσι κατά δύο ώρες το ωράριο των καθηγητών, συγχώνευσε - κατάργησε σχολεία, αύξησε τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα, δεν πραγματοποίησε διορισμούς, και όπως τονίζει, προσπαθεί να εμφανίσει ελάχιστες κενές οργανικές θέσεις για μετάθεση, τη στιγμή που μόνο οι αποχωρήσεις από το καλοκαίρι του 2013 έως σήμερα ανέρχονται στις εφτά χιλιάδες.

«Η διαδικασία των μεταθέσεων απαιτεί διαφάνεια και άμεση κοινοποίηση των αποφάσεων και των πινάκων μετάθεσης» υπογραμμίζει η ΟΛΜΕ λέγοντας πως είναι απαράδεκτο να απαγορεύεται στους αιρετούς εκπροσώπους του κλάδου να μην ενημερώνουν για τις αποφάσεις των υπηρεσιακών συμβουλίων σε τόσο σοβαρά ζητήματα που κρατούν σε αγωνία χιλιάδες συναδέλφους.

Τέλος η ΟΛΜΕ απαιτεί να γίνουν όσο το δυνατόν περισσότερες μεταθέσεις, αφού ληφθούν υπόψη οι πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και η αποτελεσματικότερη  άσκηση του εκπαιδευτικού έργου θεσμοθετώντας όπως λέει τα εξής:

  • 20 μαθητές  στο τμήμα.
  • Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών.
  • Υπολογισμός στον αριθμό των τμημάτων των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία.
  • Λειτουργία όλων των υποστηρικτικών δομών (ΠΔΣ, ενισχυτική, βιβλιοθήκες, ΚΕΔΔΥ κ.λπ.)
  • Διορισμούς εκπαιδευτικών, τουλάχιστον όσες είναι οι συνταξιοδοτήσεις.